9 žingsnių programa tobulai figūrai per vestuves

Iki vestuvių liko vos mėnuo, o suknelė sunkiai užsisega, seksualūs pirmos nakties apatiniai kaip reikiant įsirėžę – juk viską rinkaisi dydžiu mažesnius. Nepanikuok ir nebadauk. Kitaip vietoj meilaus žvilgsnio jaunikiui žaibuosi pykčiu, o iš jaudulio gali ir nualpti. Geriau laikykis devynių žingsnių programos, kuri padės iki didžiosios dienos greitai ir lengvai numesti kelis kilogramus.

Gerk daugiau vandens

Per dieną išgerk nuo 8 iki 12 stiklinių vandens. Geriausia paprasto, negazuoto ir be skonio priedų. Vanduo spartina medžiagų apykaitą ir užpildo skrandį, kai norisi, pavyzdžiui, ko nors saldaus. Stiklinę vandens būtinai išgerk prieš kiekvieną valgį. Vanduo gerai ne tik kūno svoriui, bet ir odai. Jau po savaitės pastebėsi, kad oda tapo skaistesnė.

Sveikai maitinkis

Venk bulvių, riebių patiekalų, bandelių, tortų, greitų užkandžių. Valgyk daugiau žalių ar garuose troškintų daržovių, garuose troškintos mėsos ir žuvies. Svarbiausia, nieko negardink padažais. Jie – nepastebimos kalorijų bombos. Lygiai taip pat reiktų stipriai riboti vaisius ir vaisių sultis. Juose labai daug cukraus. Nepersistenk ir su druska. Ji organizmą verčia kaupti vandenį. Jei norisi ko nors labai saldaus – išgerk lieso kefyro su šaukšteliu cinamono.

Išsimiegok

Jei trūksta miego, labiau norisi saldumynų ar daugiau valgyti. Nepailsėjęs organizmas, papildomos energijos bando gauti iš maisto. Geriausia kasnakt miegoti bent po 8 valandas. Be to, stenkis laikytis grafiko – tuo pačiu metu eik gulti, ir tuo pačiu kelkis. Toks grafikas gerai veiks ne tik tavo svorį, bet ir grožį. Mažiau kankins pajuodę paakiai, oda taps skaistesnė.

Valgyk sriubą

Jei prieš pagrindinį patiekalą suvalgysi sriubos, kasdien suvartosi 100 kalorijų mažiau. Sriuba puikiai numalšina alkį ir turi kur kas mažiau kalorijų. Svarbiausia rinkis sriubas be mėsos. Geriausia daržovių ar pieniškos – jos ne tokios riebios.

10 minučių šokiui

Šokis – puiki mankšta, išjudinanti kone visas raumenų grupes. Be to, tai viena maloniausių sporto rūšių. Geriausia, jei šokiui kasdien skirsi bent dešimt minučių. Jei šoksi ryte, energijos pasikrausi visai dienai. Ryte užsidaryk į atskirą kambarį ir pasiduok užvedantiems muzikos ritmams. Taip per savaitę sudeginsi apie 300 kalorijų daugiau. Jei šokio sesiją pakartosi ir vakare, per savaitę neteksi 600 kalorijų daugiau.

Valgyk iš mažų lėkščių

Jei lėkštė didelė, maisto įsidėsi daugiau ir nejučia suvalgysi daugiau nei planavai ar reikėtų. Be to, nesirink šiltų spalvų indų. Juose maistas atrodo skanesnis ir nejučia suvalgai daugiau. Geriausia valgyti iš mažos mėlynos lėkštės.

Daug vaikščiok

Jei tik yra galimybė, eik pėsčiomis, lipk laiptais, stovėk, o ne sėdėk. Taisyklė paprasta: jei nori numesti svorio, turi sudeginti kalorijų daugiau nei jų suvartoji. Nepakaks vien atsisakyti kaloringo maisto, būtina daugiau judėti. Sporto klubą gali pakeisti aktyvesne kasdiene veikla.

Kasdien po brazilišką riešutą

Braziliški riešutai labai maistingi ir turi daug naudingų medžiagų. Tačiau jei nori numesti svorio, patariama per dieną suvalgyti vieną arba du riešutus. Mokslininkai įrodė, kad brazilišku riešutu kasdienė miniatiūrinė porcija skatina metabolizmą. Jį skatina ir daugiau maisto produktų. Pavyzdžiui, vienas obuolys per dieną, kopūstai ar aitrieji pipirai.

Nevalgyk dietinio maisto

Visi produktai, kurių riebalų procentas sumažintas, turi daugiau cukraus. Svorio metimui kur kas pavojingesnis toks paslėptas cukrus, nei riebesnis maistas. Geriausia, jei visus patiekalus pati ruoštumei namuose. Tada žinosi iš ko jie susideda.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis