Kaip po dietos neleisti kilogramams sugrįžti

Didžiulių pastangų dėka tavo kūno formos pagaliau tokios, apie kokias svajojai? Deja, po dietų rezultatais dažniausiai džiaugiamės ne taip ir ilgai, nes sugrįžus prie įprastos mitybos, grįžta ir kilogramai.

Prie subalansuotos baltymų – angliavandenių mitybos pereik palaipsniui. Tam, kad numesti kilogramai nesugrįžtų, gali pabandyti vadovautis amerikiečių dietologo Herberto M. Sheltono sudarytomis 5 mitybos taisyklėmis.

* Baltymai ir maistas, turintis daug angliavandenių bei krakmolo, sunkiai virškinamas: baltymams būtina rūgšti terpė, angliavandeniams – šarminė. Mėsos nevalgyk su bulvėmis arba duona, košės – su pienu.
* Baltymai – riebalai. Riebalai lėtina skrandžio rūgščių sekreciją, o baltymai, priešingai – ją skatina. Todėl produktus, savo sudėtyje turinčius didelį riebalų kiekį (pvz. grietinėlė, sviestas, riebi mėsa), reikia valgyti atskirai nuo baltymų turinčių produktų (pvz. riešutų, sūrio, kiaušinių, liesos mėsos).
* Cukrus, vartojamas kartu su baltymais, stabdo jų virškinimą, todėl kaupiasi viršsvoris. Varškę valgyk ne su uogiene, o su vaisiais, dar geriau – su žalumynais.
* Rūgščius vaisius ir uogas valgyk 20–30 minučių iki angliavandeniais prisotinto maisto (košės, miltiniai ir konditerijos gaminiai, bulvės) valgymo, nes rūgštis savo poveikiu suardo angliavandenius apdorojantį fermentą.
* Pienas – atskirai! Pienas blogai dera su visais produktais. Vienintelė išimtis – rūgštūs vaisiai.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis