Kokius saldumynus galima valgyti laikantis dietos

Praktiškai visos merginos būti lieknos ir dėl to pasiryžusios laikytis visų įmanomų dietų. Tačiau kartais tikslo pasiekti neleidžia viena problema – sunku įsivaizduoti gyvenimą be saldumynų! Šiandien pabandysime išsiaiškinti, kokie skanėstai nepakenks figūrai, jeigu tik juos valgysi teisingai.

Gliukozė mūsų organizmui gyvybiškai svarbi, juk tai – maistas smegenims. Kita vertus, dažnai mėgaujantis saldumynais, riebaliukų greičiausiai neišvengsi. Tad ką gi daryti? Atsakymas akivaizdus – pilnėti linkusiems žmonėms racione galima palikti tik tuos skanėstus, kurie bus naudingi. O jeigu organizmas reikalauja saldumynų, palepink jį tais, kurie nekenkia sveikatai ir talijai.

Medus
Šis produktas tikrai vertas mūsų dėmesio. Jis teisėtai vadinamas didžiuoju gydytoju. Medumi galime pakeisti cukrų. Be to, organizmas gaus vitaminus ir mineralines medžiagas, apie kurias cukrus nėra net girdėjęs. Iškeisk puodelį arbatos su cukrumi į arbatą su medumi!

Džiovinti vaisiai
Džiovintus vaisius galima valgyti laikantis bet kokios dietos. Jie tikrai nepakenks. Kai vaisiai džiovinami, iš jų išgaruoja vanduo, tačiau visi naudingi komponentai išlieka. Magnis ir kalcis, geležis ir natris – visa tai gausi kartu su šiais produktais. Palepinkite save figomis, razinomis ar džiovintais abrikosais. Tik prisimink, kad visame kame turi būti saikas.

Marmeladas
Marmeladas yra iš tų saldumynų, kuriuose gausu pektino. Pektinas prisideda prie toksinių medžiagų šalinimo iš organizmo. Dar vienas pektino privalumas – jis mažina cholesterino kiekį. Tačiau dėl to, kad marmelade gausu paprasto cukraus, jį vartoti reikėtų taip pat saikingai.

Vaisiai ir uogos
Vaisių ir uogų galima valgyti kiek tik nori, be apribojimų. Šiuose natūraliuose produktuose gausu fruktozės, kuri pasotins organizmą saldumu.

Riešutai
Kiekvienas žino, kad riešutai labai maistingi ir skanūs. Todėl visada, kai norisi kažko skanaus, galima save pradžiuginti įvairiausiais riešutais. Tik neverta šiuo produktu piktnaudžiauti, nes riešutai labai kaloringi.

Zefyrai
Zefyrus galima įtraukti į dietinės mitybos racioną, nes 100 gramų šio saldumyno yra 300 kalorijų. Jeigu kasdien suvalgysi vieną zefyrą, organizmui jokios žalos nebus, užtat šiame saldumyne yra fosforo ir geležies. Neverta pamiršti ir to, kad zefyruose daug baltymų – tai raumenų audinių statybinė medžiaga.

Juodasis šokoladas
Kai kurių rūšių šokolade praktiškai nėra cukraus. Prie tokio šokolado reikia priprasti ir išmokti įvertinti šio naudingo produkto skonį. Kartais kakava sudaro net 99 procentus sudėties. Juodajame šokolade gausu organizmui naudingų antioksidantų. Be to, toks šokoladas stiprina kraujagysles ir apsaugo nuo depresijos. Daug juodojo šokolado nesuvalgysi, taigi ir kalorijų galėsi nebijoti.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis