Sporto pratimai: liekna iki pirštų galiukų

Atšalus orams taip norisi riebiau ir sočiau pavalgyti... Vadinasi, teks daugiau pasportuoti ir sudeginti kalorijų perteklių!

Sieki... šokolado
(1) Atsiklaupk, keliai – klubų pločiu, į dešinę ranką paimk 1,5 kg svarmenį. Lenk ją sutraukdama ir įtempdama šoninius raumenis. (2) Lenkis kairėn (remkis kaire ranka, kad išlaikytum pusiausvyrą) ir spirk dešine koja į šoną. Dešinę ranką tiesk sau virš galvos lyg norėdama ką nors pasiekti. Tai – vienas siekis. Atlik tokių 30 ir kartok pratimą kita puse.

Lenktas spyris
(1) Stok keturiomis. Į kairę ranką imk svarmenį ir dėk ją ant nugaros, dešinę koją kryžiuok ant kairės. (2) Tiesk dešinę koją kiek aukščiau nei klubų aukščiu (įtempk pilvo preso ir nugaros raumenis, kad būtų lengviau bei intensyviau). Tai – vienas spyris. Atlik tokių 30 ir kartok pratimą tiesdama kairę koją.

Įstrižai į viršų
(1) Atsiklaupk, ištiestomis rankomis remkis į grindis. Į kairę ranką imk svarmenį. Tiesk kairę koją į šoną ir pirštais paliesk grindis. (2) Lenk ir kelk kairę koją į viršų taip, kad ji būtų kiek įstrižai. Nepamiršk įtempti pirštų! Tai – vienas sukinys. Atlik tokių 30 ir kartok pratimą dešine koja.

Aukštyn žemyn
(1) Stok keturiomis. Kelk dešinę ranką ir tiesk ją į šoną, laikydama svarmenį už krašto. (2) Nuleisk svarmenį ant grindų ir spirk kaire koja į šoną. Kad būtų lengviau išlaikyti pusiausvyrą, sulenk dešinę ranką. Tai – vienas spyris. Atlik tokių 30 ir kartok pratimą kita koja.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis