Pratimai, padėsiantys išryškinti pilvo presą

COSMO draugai Athletic Duo paruošė pratimų kompleksą pilvo preso treniravimui. Tikimės, kad tau tikrai pravers!

Dailus ir tvirtas pilvo presas kone populiariausias dažno sportuojančio tikslas. Lauki pavasario, kad pradėtum ruošti savo pilvuką vasaros sezonui? Kodėl nepradėjus jau dabar?

Jei nematai savo pilvo preso, priežastys gali būti dvi: arba tavo riebalinis audinys per didelis, todėl nesimato pilvo raumenų (dažniausia priežastis), arba tavo audinys pakankamai plonas, bet pilvo preso raumenys nepakankamai ištreniruoti. Kuo labiau ištreniruoti preso raumenys, tuo jie didesni ir tvirtesni.

Ši trumpa treniruotė tinka visiems ir yra skirta pilvo raumenų stiprinimui ir ryškinimui. Didžioji pratimų dalis orientuota į apatinius preso raumenis. Taip yra dėl to, kad apatinį presą išryškinti yra sunkiausia, nes ten greičiausiai kaupiasi riebalai. Mankštos nevertėtų daryti kiekvieną dieną, nes kaip ir visiems kitiems raumenims, pilvo presui taip pat reikalingas poilsis. Kalbant apie pilvo pratimus ir pilvo presą, reikėtų atsiminti, kad vien daryti mankštą dažniausiai negana. Preso ryškinimui didžiausią įtaką daro mityba. Sveikai maitinkis, gerk daug vandens, valgyk dažniau, bet mažesnėmis porcijomis.

Mankšta susideda iš šių pratimų:

1. Atsilenkimai. Dirba viršutiniai preso raumenys.
2. Kojų pakėlimai (kojos sulenktos per kelius). Dirba apatiniai pilvo raumenys.
3. Klubų pakėlimai. Dirba visas presas, bet labiausiai apatiniai jo raumenys.
4. Kojų sukimas ratu „plank“ pozicijoje. Šis pratimas įjungia ir įstrižinius preso raumenis, didžiausias krūvis vėl tenka apatiniams preso raumenims.
5. Dviratis - atsilenkimai. Dirba visi pilvo raumenys įskaitant įstrižinius.
6. Dvigubi atsilenkimai. Dirba visi pilvo raumenys.
7. Kalnų kopimas. Dirba pagrindiniai pilvo raumenys, didesnis krūvis tenka apatiniams.

Visus pratimus kartok po 15 kartų. Pakartojimų kiekį gali keisti priklausomai nuo savo fizinio pasiruošimo lygio. Mankštą rekomenduojame atlikti kas antrą dieną. Leisk raumenims pailsėti. Gero sporto!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis