Kaip efektyviai numalšinti alkį be maisto?

Nuslopinti alkio pojūtį visai nesunku, tereikia žinoti kelias gudrybes ir jomis naudotis. Tai padės sėkmingai išvengti persivalgymo šventinio laikotarpio metu. Galėsi būti rami, kad tilpsi į naują kalėdinę suknelę, nes neprisikimši greitų užkandžių ištikus alkio priepuoliams.

Laikantis dietos ar nereguliariai maitinantis dažnai gali kankinti alkis. Kai norisi valgyti sunku susikaupti, produktyviai dirbti ir šėlti vakarėlyje. Na kaip gali linksmintis, kai visos mintys sukasi aplink maistą. Alkį sukelia sudėtingi organizmo procesai: skrandžio rūgštys, raumenų susitraukimai, cukraus kiekis kraujyje, hormonų audros. Apgauti organizmą ir jo nenualinti nėra sudėtinga, tereikia pasitelkti kelias gudrybes.

Alkio priepuoliai nėra ženklas, kad tavo kūnas yra išalkęs ir jam būtinai reikia maisto, ypač jei tu sveikai maitinaisi per pastarąsias 12 valandų. Amerikoje atlikti tyrimai įrodė, kad žmogaus organizmui užtenka vienos porcijos sveiko ir sotaus maisto per 12 valandų. Per tiek laiko jis sugeba iki galo suvirškinti ir tinkamai įsisavinti visas maistines medžiagas. Alkio priepuoliai paprastai trunka 30-45 minutes. Todėl stenkis šiuo laiko tarpu užsiimti kokia nors veikla, kuri nukreiptų dėmesį nuo minčių apie maistą, o alkio priepuoliui praėjus, valgyti vėl nebenorėsi.

Atskirk troškulį nuo alkio. Žmogaus kūnui reikia kur kas daugiau skysčių, nei maisto, tačiau valgydami, su maistu gauname ir nemažai vandens. Todėl jei pajunti alkį, numalšink jį atsigerdama vandens arba arbatos. Tavo kūnas bijodamas dehidratacijos, siunčia tau alkio signalus, nes įpranta skysčius gauti su maistu. Pripratindama kūną gauti juos tiesiogiai, išvengsi alkio priepuolių.

Smegenis galima apgauti pasitelkiant ir aštrų maistą. Pamėgink įsivaizduoti, kad valgai imbierą, ciberžolę, karį ar čili pipirą. Galvok apie jų skonį ir sukeliamus pojūčius. O iš tiesų valgyk kvietinius trapučius. Mokslininkai teigia, kad galvojant apie aštrų maistą, smegenys greičiau atsiunčia signalus kūnui, jog yra pasisotinusios.

Stenkis valgyti kuo lėčiau. Kad pradėjai valgyti, pirmiausia, turi suvokti smegenimis ir akimis. Taip, tai jos mato maistą ir suvokia, kad nori jo viso ir greitai. Tačiau apie gaunamą maistą smegenys skrandžiui nusiunčia signalą tik po 12 minučių, nuo to laiko kai pradėjai valgyti. Per tiek laiko galima prisivalgyti labai daug, jei kimši dideliais kąsniais. Pamėgink per šį laiko tarpą įveikti tik trečdalį porcijos ir stebėk, kaip pamažu aplankys sotumo jausmas.

Kramtyk becukrę kramtomąją gumą. Guma gali tikrai veiksmingai padėti numalšinti alkį, nes pats žiaumojimo procesas tave nuramins. Tačiau nemėgink jo numalšinti guma, kurioje yra cukraus – ji skatina skrandžio rūgščių išsiskyrimą, todėl po keliasdešimt minučių dar labiau išalksi.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis