Pratimai dailesnei viršutinei kūno daliai

Kaip ir dauguma lauki pavasario, kad pagaliau pradėtum sportuoti? O mes jau dabar pradedame dailinti rankas, pečius, nugarą ir pilvą! Siūlome prisijungti ir tau.

Pasiek šviestuvą
Stok keturiomis, kaire ranka paimk 1,5 kg svarmenį, delną pakreipk į šoną. Dešiniu delnu remkis į grindis. Kairę alkūnę kiek sulenk. Kairę alkūnę sulenk dar labiau, o tada kairę ranką tiesk į viršų lyg norėdama pasiekti lubas. Kaklą atpalaiduok, galvos nesukiok – žvilgsnį koncentruok į pasirinktą grindų tašką. Tai – vienas mostas. Atlik tokių 30 ir pratimą kartok kita ranka.

Lyg su lasu
Į rankas paimk po svarmenį. Abi rankas ištiesk į šonus, dešinysis delnas nukreiptas žemyn, kairys – pasuktas atgal. Kairę ranką sulenk ir suk aukštyn bei į priekį taip, kad svarmuo būtų maždaug 15 cm virš galvos, o delnas žvelgtų į priekį. Grįžk į starto poziciją delną pasukusi atgal. Tai – vienas mostas. Atlik tokių 30 ir pratimą kartok kita ranka.

Įstriža alkūnė
Atsiklaupk, keliai pražergti pečių pločiu. Dešine ranka paimk svarmenį. Sulenk dešinę ranką 90° kampu ir laikyk priešais save, kaip parodyta nuotraukoje: svarmuo – ties pilvo apačia, delnas pakreiptas į viršų. Tiesk kairę ranką už savęs taip, kad ji būtų maždaug per 30 cm nuo kojų. Dešine ranka pakelk svarmenį krūtinės lygiu, delną pasuk į viršų, alkūnę kiek įstrižai kelk į viršų. Tai – vienas kilstelėjimas. Atlik tokių 30 ir kartok pratimą kita ranka.

Aukščiau ir toliau
Į rankas imk po svarmenį. Kairę ranką kelk ir tiesk į šoną. Dešinę ranką sulenk, dilbį pasuk, kad susidarytų maždaug 90° kampas. Turi jausti, kaip raumenys įsitempia. Dešinę ranką tiesk kiek įstrižai į viršų lyg norėdama delnu pasiekti lubas. Tai – vienas mostas. Atlik tokių 30 ir kartok pratimą kita ranka.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis