Kaip greitai lieknėti žiemos metu: ekspertų patarimai

Kai už lango spaudžia šaltukas, tiesiog nevalingai labiau aptingstame ir pradedame daugiau bei riebiau valgyti. Jei pavasarį nenori verkti žiūrėdama į veidrodį (o juk daugumai mūsų būtent taip ir būna), rūpinkis savo figūra jau dabar. Ne, badauti tikrai nereikės. Tiesiog šiek tiek pakoreguok savo įpročius!

Mitybos ekspertai rekomenduoja pradėti nuo, atrodytų, nereikšmingų dalykų, pavyzdžiui, į kavą ar arbatą dėti bent per pusę mažiau cukraus, nei įprastai. Jei cukraus sugebėsi atsisakyti visai – bus dar geriau! Pusės porcijos taisyklę lygiai taip pat gali taikyti ir vakarienei – suvalgyk du kartus mažiau, nei valgai įprastai, bet tam, kad nesijaustum alkana, tiesiog pakeisk vakarieniavimo įpročius: išjunk televizorių, valgydama neskaityk. Tiesiog sutelk visą dėmesį į maistą, daugiau kramtyk, neskubėk.

Norinčioms akivaizdžių rezultatų, vertėtų sumažinti riebių produktų kiekį arba tiesiog pakeisti riebųjį maistą kitais produktais. Vietoj sūrio rinkis liesą varškę, vietoje majonezo salotų pagardinimui naudok lengvesnius užpilus ir t.t.

Dar vienas patarimas – atsisakyti duonos iš baltų miltų. Gal tai ir skanu, bet organizmui iš tokių produktų jokios naudos, o į kūną jie tikrai eina. Geriau valgyk juodą duoną, bet pjaustyk ją labai plonai – tai bus savotiška organizmo apgaulė: atrodys, kad valgai daug, nors tai nebus tiesa.

Taip pat labai svarbu teisingai pusryčiauti. Iš esmės lieknėjimo planas visuomet turėtų prasidėti nuo pusryčių: jeigu jų nevalgai, vėliau suvartojamus produktus organizmas pradeda kaupti tarsi atsargas. Jeigu išmoksi pasirinkti teisingus pusryčius, kurie nebūtų labai kaloringi, bet suteiktų sotumo jausmą ir pakankamai energijos – dienos bėgyje suvalgysi kur kas mažiau. Vienas iš geriausių pasirinkimų pusryčiams – avižinė košė, kuri ilgam išgelbės tave nuo alkio jausmo.

Per dieną turėtų būti bent trys pagrindiniai valgymai: ryte – ląsteliena, per pietus – baltymai ir gerieji riebalai, vakarienei – daržovės. Jei tarp valgymų jauti alkį, specialistai pataria nebijoti užkandžiauti, bet rinktis tinkamus produktus: kopūstų ir morkų salotas, obuolius, keletą džiovintų slyvų, jogurtą be priedų ir t.t. Beje, dauguma merginų lieknėja valgydamos sriubas. Sriuba – geras maistas, tik turėk omenyje, kad virtos daržovės grietai suvirškinamos ir sotumo jausmo ilgam nesuteiks.

Jei tik turi galimybę, po maitinimosi bent 15 minučių pasivaikščiok gryname ore. Apskritai, prisiversk savo fizinį aktyvumą padidinti bent 25%. Tai tikrai nėra sunku: jei važiuoji namo autobusu, tiesiog išlipk viena stotele anksčiau, jei važinėji automobiliu – pasistatyk jį toliau nuo namų. Galų gale, nepatingėk pasivaikščioti po vakarėjantį miestą!

Jei nuoširdžiai laikysiesi šių patarimų, pamatysi, kaip be jokių kančių per mėnesį tavo figūros linijos akivaizdžiai pasikeis.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis