Lengvi patarimai, padėsiantys atsikratyti kilogramų

Laikytis dietų nėra paprasta, kaskart save ribodamos rizikuojame vieną dieną pratrūkti ir dosniai pasimėgauti uždraustais vaisiais. Kad taip nenutiktų, verčiau nesikankinti dietomis, bet paisyti kelių kiekvienai įmanomų patarimų, kurie padės tobulinti kūno linijas be didelio vargo.

Mėgavimasis maistu iš lėto ir atsakingas kramtymas padeda pasisotinti mažesniu maisto kiekiu. Ilgiau kramtomas maistas neapkrauna skrandžio bereikalingu darbu, tad virškinimas vyksta sklandžiau. Atsisakyk valgymų paskubomis, stenkis sukramtyti kiekvieną kąsnį ir netruksi pastebėti, kad porcijos mažėja, o savijauta gerėja.

Nesilaikyk griežtos dietos visas 7savaitės dienas. Verčiau tokią dietą iškeisk į porą iškrovos dienų. 5 dienas suvartok įprastą kalorijų kiekį, tačiau nereikėtų viršyti tavo kūnui rekomenduojamo kiekio (kiek kcal reikia tavo kūnui sužinosi ČIA). Likusias dvi dienas ribok mitybą iki 650 kcal. Iškrovos dienomis gali valgyti, pavyzdžiui, tik jogurtą arba daržoves.

Sureguliuok mitybą taip, kad bent jau ketvirtadalį dienos maisto sudarytų daržovės. Pensilvanijos valstijoje vykusiame tyrime nustatyta: jei daržovės sudaro 25 % dienos mitybos, per dieną suvartojama apie 350 kcal mažiau nei valgant mažesnį kiekį daržovių ir lapuočių arba jų išvis atsisakius.

Protingai rinkis salotų ir kitų patiekalų padažus. Pasirodo, kad padažai su actu kuria sotumo jausmą, mažina gliukozės kiekį kraujyje ir skaido riebalų sankaupas. Gardink salotas, sriubą ir kitus valgius balzaminiu actu, taip pat gali likus pusvalandžiui iki valgio išgerti vandens su keliais šaukštais obuolių ar kito acto.

Atkreipk dėmesį į maisto spalvą. Kad padailintum kūno linijas, reikėtų didinti baltymų ir mažinti angliavandenių kiekį. Gausiu baltymų kiekiu pasižymi pastelinių atspalvių maisto produktai: jūrų gėrybės, graikiškas jogurtas, kiaušinių baltymai, mažai angliavandenių yra žalios ir baltos spalvos daržovėse.

Nepraleisk sveikų ir sočių pusryčių. Tos, kurios lekia į darbus nepusryčiavusios, dienos eigoje dažniau nori užkandžiauti saldėsiais, greičiau pajunta energijos stygių. Puikus pasirinkimas pusryčiams – kiaušiniai. Gali pasigaminti tuno salotų su virtais kiaušiniais arba įkinkyti į virtuvės darbus mylimąjį, lai jis pademonstruoja savo gabumus gamindamas kiaušinienę.

Greičiausiai girdėjai, kad gazuoti vaisvandeniai besirūpinančioms savo figūra yra tikrų tikriausia nuodėmė. Ir tai tiesa, nes tai viso labo skystas cukrus. Tačiau gazuotas vanduo gali net padėti tobulinti kūno linijas. Dažnai užsimanome valgyti tik dėl to, kad jaučiamės ištroškusios. Stiklinė vandens galbūt ir pagelbės, tačiau stiklinė gazuoto vandens su citrina garantuos ramybę ilgesniam laikui ir neleis iš stalčiaus išsitraukti paslėptų užkandžių.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis