Kefyro ir grikių dieta, žadanti stulbinančius rezultatus

Nėra nei vienos universalios dietos, tinkančios absoliučiai visiems, todėl net jeigu nuspręsi išbandyti šį variantą – atidžiai stebėk savo savijautą.

Kokia ji – kefyro ir grikių dieta?


Šią dietą sudaro du pagrindiniai produktai – grikiai ir kefyras. Tačiau yra keletas „bet“. Pirma, grikių nereikia virti, o tik plikyti. Antra, prie grikių galima ir net reikia pridėti virtos paukštienos, žuvies, neriebaus sūrio. Iš šviežių daržovių ir vaisių tiks kopūstai, agurkai, morkos, salotos, žalumynai, greipfrutai.


Laikytis kefyro ir grikių dietos reikėtų ne ilgiau nei 5–7 dienas, priešingu atveju organizmas nusilps ir prasidės avitaminozė. Grikių košės kiekis per dieną neribojamas, nes grikių kaloringumas minimalus – 80–170 kcal/100 g. Tačiau privalu atsisakyti prieskonių, padažų, cukraus ir druskos. Būtina gerti pakankamai gėlo negazuoto vandens (apie 30 ml/1 kg kūno svorio).


Grikių dietos rezultatai


Grikių dietos rezultatai tave nustebins: per savaitę galima atsikratyti iki 7 kg. kūno svorio (jeigu skundiesi dideliu anstvoriu). Labai svarbu įsitikinti ar ši dieta tau tinka. Jeigu taip, tuomet tu turi šansą per 7 dienas liemens apimtį sumažinti 4 cm. Pajutusi sveikatos būklės pablogėjimą, geriau nerizikuok ir pasikonsultuok su gydytoju. Grikių kruopų sudėtyje esantis kalcis, kalis ir geležis pagerins tavo plaukų ir nagų būklę. Pajausi lengvumą skrandyje, pagerės medžiagų apykaita.


Kaip gaminti grikius?

Laikantis kefyro ir grikių dietos, grikius tereikia užplikyti. Iš vakaro 500 g grikių kruopų nuplauk ir užpilk 1,5 litro verdančio vandens, indą su grikiais įvyniok į šiltą antklodę ir ryte tavo dietinė košė pus paruošta. Jeigu košę reikia paruošti skubiai, galima pasinaudoti termosu: supylusi į jį 1 dalį nuplautų kruopų užpilk jas 3 dalimis verdančio vandens. Po 30–45 minučių košė bus paruošta.


Kefyro ir grikių dietos meniu


Pusryčiai: stiklinė kefyro, žalia arbata, 200 g grikių.

Antri pusryčiai: keptas obuolys, stiklinė kefyro.

Pietūs: 100 g virtos paukštienos (arba neriebios jūrų žuvies), 200 g grikių, kopūstų arba agurkų salotų.

Pavakariai: stiklinė kefyro ir pilno grūdo duonos riekė, žalia arbata.

Vakarienė: 50 g liesos varškės, 100 g, grikių, greipfrutas (gali būti keptas obuolys arba pusė banano).


Laikantis kefyro ir grikių dietos, siūlome ją paįvairinti dar keliais variantais: grikių košė su medumi, kefyras su medumi, košė su sauja razinų, 3–4 gabaliukais abrikosų arba juodųjų slyvų. Taip pat tinka susmulkinti džiovinti vaisiai užpilti liesu jogurtu. Gausis maistingas, bet nekaloringas desertas.


Kaip užbaigti kefyro ir grikių dietą?


Svarbiausias dalykas baigiant laikytis šios dietos – nepradėti staigiai daug ir riebiai valgyti. Priešingu atveju ir kilogramai grįš su kaupu, ir sveikatai atsilieps.


Kefyro ir grikių dieta nerekomenduojama sergantiems lėtinėmis ligomis. Iš esmės, prieš pradedant laikytis bet kokios dietos, geriausia būtų pasikonsultuoti su dietologu. Kefyro ir grikių dieta nerekomenduojama nėščioms, sergančioms diabetu ar turinčioms problemų su spaudimu, turinčioms virškinamojo trakto problemų, sergančioms inkstų ar širdies nepakankamumu, po operacijų, o taip pat užsiimant sunkia fizine veikla.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis