Efektyvi 3 minučių preso mankšta, norinčioms tobulo pilvuko

Na, merginos, pavasaris jau prasidėjo! Paltų ir šiltų drabužių dar nenusimetėme, bet tobulinti figūrą - pats metas, kad vėliau netektų graužtis dėl savo kūno linijų.

Šį kartą - trumpa 3 minučių preso mankšta, kuri padės sustiprinti ir padidinti pilvo tiesųjį ir įstrižinius raumenis. Mankštą sudaro 9 pratimai, kurie atliekami su kuo trumpesniu poilsiu.

Mankštos sudėtis:

* Spyruokliavimas x 15
* Kulnų siekimas per šonus x 14
* Priešinga „koja-ranka“ x 10 kiekvienai pusei
* Kojų pritraukimas x 15
* Kelių perkėlimai ištiesiant kojas x 10
* Kojų pakėlimai x 15
* Pirštų lietimas x 12
* Dviratis – atsilenkimai x 10
* Dvibugi atsilenkimai x 15

Jei esi rimtai nusiteikusi padirbėti ir patobulinti kūno linijas, prisijunk prie mūsų ištikimųjų draugų ATHLETIC DUO ir gauk daugiau naudingų patarimų bei efektyvių pratimų!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis