Efektyvi gudrybė, kuri padės užmigti per kelias minutes

Kai kankina įvairios mintys, užmigti tikrai nėra labai paprasta. Tačiau yra vienas triukas, padedantis užmigti per kelias minutes. Tai – speciali kvėpavimo technika.

Liežuvio galiuką prispausk prie gomurio ties priekinių dantų iškilumo vieta. Sučiaupk burną ir skaičiuodama iki keturių per nosį įkvėpinėk orą. Užlaikyk kvėpavimą skaičiuodama iki septynių, po to su švilpiančiu garsu po truputį iškvėpk, skaičiuodama iki aštuonių. Liežuvis visą laiką turi būti toje pačioje padėtyje. Šį pratimą pakartok kelis kartus.

Atliekant šį pratimą, svarbu laikytis vienodo ritmo:

Įkvėpimas – 4 sekundės;
Kvėpavimo užlaikymas – 7 sekundės;
Iškvėpimas – 8 sekundės.
Atsipalaiduok.

Atliekant šį pratimą reguliariai, gebėjimas greitai atsipalaiduoti su laiku sustiprės. Daktaro Andrew Weilo nuomone, norint pasiekti kuo geresnį rezultatą, šį pratimą reikėtų atlikti bent jau du kartus per dieną pirmą mėnesį, didinant iki 8 kartų per dieną antrą mėnesį.

Ši kvėpavimo technika padeda sumažinti stresą, nerimą ir net norą parūkyti ar suvalgyti kažką „nuodėmingo“. Kitą kartą, kai tau kas nors sugadins nuotaiką ar pabandys išvesti iš pusiausvyros, sekundėlei stabtelėk, atsipalaiduok, atlik šį kvėpavimo pratimą ir tik po to reaguok į situaciją. pati nustebsi savo ramybe ir minčių aiškumu.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis