Sekso pratimai ir malonumui, ir gražiai figūrai

Kai už lango spaudžia šaltukas, grįžus namo norisi jaukiai susisukti po antklode ir patinginiauti. Tik štai tas malonusis tinginukas tikrai ne į gerą tavo figūrai. Keliauti į sportą salę? O kam, jei pasportuoti galima ir lovoje, beje, labai maloniai...

Seksas prilygsta vidutinio intensyvumo treniruotei, taigi per valandą sudeginsi maždaug 300 kalorijų. Na, gerai, būkime sąžiningos: valandos gal ir neištemsi, taigi ir kalorijų sudegs mažiau, bet raumenukai pasportuos kaip reikiant! Svarbiausias reikalavimas: leisk partneriui atsipalaiduoti ir iniciatyvą imk į savo rankas!

Pratimas rankoms ir pečiams

Abu atsisėdate ant žemės, veidu atsisukę vienas į kitą, tu prisipaudi prie jo kūno ir kojas tvirtai pasidedi jam už nugaros. Viena ranka jis remiasi į žemę, o kita prilaiko tave už nugaros. Tu lėtai atsiloši atgal, rankas atrėmusi į žemę sau prie šonų. Tavo kojos turi būti sulenktos ties keliais. Lenkdama alkūnes (svoris pereina ant rankų), lėtai nuleisk savo užpakaliuką ir vėl grįžk į pradinę padėtį.

Pratimas krūtinės raumenims

Mėgsti „šuniuko“ pozą? Tuomet, norėdama sustiprinti krūtinės raumenis, mėgaukis ja kuo dažniau! Tik pasistenk svorį labiau perkelti ant rankų, o ne ant kelių. Pavyzdžiui, į lovą remkis tik pačiais keliais, o ne visomis blauzdomis arba kelias minutes atsiremk tik alkunėmis, o kelias – tik delnais. Dar vienas puikus variantas: atsukusi vaikinui nugarą, kojomis apsivyk jį ties klubais, kad tavo kojos nesiremtų į lovą, tuomet daugiau svorio teks rankoms.

Pratimas pilvo presui

Atsigulk ant stalo taip, kad užpakaliukas būtų prie pat krašto ir paimk partnerį už rankų. Tavo nugara turėtų būti šiek tiek atlošta, per vidurį tarp sėdimos ir gulimos pozos. Lai vaikinas atlieka keletą įsiskverbimų tokioje pozoje, tuomet neskubėdama pasilenk jo pabučiuoti ir vėl grįžk į pradinę pozą. Patikėk, pilvo raumenukus po šio pratimo tikrai jausi!

Pratimas sėdmenims

Tegul tavo vaikinas tiesiog atsigula ant nugaros ir atsipalaiduoja, o tu apsižerk jį kojomis. Derink greitesnius ir lėtesnius judesius, laviruodama tarp gilesnių ir paviršutiniškesnių įsiskverbimų. Stenkis, kad judant tavo sėdmenys būtų maksimaliai įtempti, o šlaunys kuo mažiau liestųsi su vyro kūnu.

Pratimas klubams ir šlaunims

Atsistok tiesiais prieš partnerį, kad jūsų akys būtų viename lygmenyje (jei reikia, pasinaudok kokiu nors pagrindu). Vieną koją sulenk ir pakelk taip, kad kelias atsirastų kuo arčiau jo pažasties. Išlaikyti ligsvarą bus sunku, todėl vyras turėtų prilaikyti tave ties juosmeniu. Svarbiausia užduotis: įsiskverbimų metu reikia ištiesinėti koją. Kitas pratimas: tegu partneris atsigula ant nugaros ir šiek tiek pakelia klubus į viršų. Tu apsižergi jį kojomis, atsisukusi nugara ir lėtai pritūpinėji (kojos tvirtai remiasi pėdomis).

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis