Ko lietuviai ieško sekso prekių parduotuvėse? (I dalis)

Apie suaugusiems skirtus žaisliukus garsiai kalbėti neįprasta, bet juk pasižvalgyti sekso prekių parduotuvėse teko praktiškai visiems. Jei ne realiose, tai bent jau internetinėse! Ko gi lietuviai pirkėjai ten ieško ir kas dažniausi lankytojai, klausinėjame sekso prekių parduotuvės „Fantazijos.lt“ atstovo Donato ir sekso prekių parduotuvės „Aistra.eu“ atstovės Jurgitos.


COSMO: kas yra dažnesni jūsų pirkėjai – vyrai ar moterys?

Donatas: didžioji sekso prekių parduotuvių lankytojų dalis yra vyrai, nors maždaug 90% visos erotinės produkcijos yra sukurta moters patenkinimui. Taigi dažniausiai vyrai perka moterims dovanų!

Jurgita: mūsų pirkėjų dauguma vis dar išlieka vyrai, tačiau prekės nebūtinai skirtos jiems. Vyrai rūpinasi savimi, tačiau nepamiršta ir moterų poreikių, arba tiesiog ateina moterų prašymu. Vyriausiam mūsų pirkėjui buvo 78 metai. Duomenys tikslūs, nes vyko akcija – kiek tau metų, tokia nuolaida.

COSMO: ar lietuviai pirkėjai drąsūs? Skambina, užeina pasikonsultuoti? Prašo patarimų? Ar pastebite, kad lietuviai darosi atviresni intymiais klausimais, o gal priešingai?

Donatas: nemažai žmonių, atėjusių į sekso prekių parduotuvę, jaučiasi nelabai jaukiai, tačiau yra ir tokių, kurie visiškai nesijaudina, nesigėdina ir nejaučia jokio diskomforto. Pasitaiko ir tokių, kurie parduotuvėje praleidžia valandą ir daugiau. Visko drąsiai klausinėja, bando sužinoti kiekvienos prekės trūkums ir privalumus. Dažniausiai tai būna vyrai. Pastebima tendencija, kad lietuviai tampa vis drąsesni. Internetu išvis jaučiasi drąsiai: daug klausimų ir jokios gėdos, nes tai 100% konfidencialu.

Jurgita: lietuviai pirkėjai drąsėja. Ir moterų ateinančių pas mus daugėja (mes tik nežinom – jos drąsėja ar vyrų Lietuvoje mažėja). Sunkiausia užduotis – peržengti parduotuvės slenkstį, nes gali pamatyti kaimynas, bendradarbis. Kai šis barjeras įveikiamas, jau daug lengviau. Žmonės, pamatę, kad dirbančioms merginoms jų tariami žodžiai nesukelia nei kreivų šypsenėlių, nei nepatogumo, po keleto sakinių pasijaučia geriau ir pokalbis tampa normalus. Nebereikia rinkti žodžių kaip apeiti vieną ar kitą išsireiškimą.

COSMO: galbūt yra koks nors „tradicinis“, dažniausiai girdimas užeinančių, skambinančių ar užsisakančių internetu pirkėjų sakinys?

Donatas: tradicinis ir topinis sakinys: „Čia perku ne sau, draugas prašė, kad nupirkčiau, arba dovanosiu draugui“. Vyrai labai linkę teisintis, kai perka masturbatorius.

Jurgita: pirmą kartą didžioji dauguma pokalbį pradeda žodžiais „Reikia dovanų, bet čia ne man... todėl nežinau...“ Sunku ištarti žodžius – penis, vagina. Tik pasirinkimo pabaigoje ar išeinant klientai dažniausiai pamiršta, kad pirko ne sau. Skambinant telefonu jau visai kitaip: žmonės jaučiasi drąsesni, klausimai konkretūs.

COSMO: ko gi sekso prekių parduotuvėse ieško lietuviai? Kokias prekes dažniausiai perka vyrai, moterys, ir poros?

Donatas: jeigu apsipirkinėja moteris, tai prekes dažniausiai renkasi sau: perka vaginalinius kamuoliukus, vibratorius, falo imitatorius. Jeigu vyras, tai dažniausiai jis perka dovanų savo mylimajai: vibratorius, kamuoliukus, sekso rinkinius porai ir pan. Žinoma, vyrai labai dažnai ir sau masturbatorius perka.

Jurgita: vyrų pirkinių top 3: maisto papildai erekcijai, potencijai gerinti, pompos ir vibratoriai. Moterų – vibratoriai, erotiniai rūbai, feramoniniai kvepalai. Porelės dažniausiai renkasi stimuliatorius, strap-on`us, fetišo prekes.

COSMO: penių didinimo pompos: ar ši prekė Lietuvos vyrams aktuali?

Donatas: kaip ir visur, tikrai taip.

Jurgita: penio pompos skirtos ne vien penio didinimui. Visada rekomenduojame pirma pompą, o ne maisto papildus potencijos, erekcijos stiprinimui. Lietuvos vyrai jau žino šią prekę. Taip pat vyrai gauna urologų rekomendacijas apsilankyti pas mus arba patys gydytojai ateina su savo pacientu į mūsų parduotuves, būtent penio pompų.

COSMO: kokia vidutiniška suma, kurią sekso prekių parduotuvėje išleidžia klientas? Dažniausiai perka vieną prekę ar susidomi iš karto keliomis? Į ką labiau orientuojasi lietuviai: į kainą ar į kokybę?

Donatas: vidutiniškai išleidžiama suma siekia šiek tiek virš 100 lt. Yra tokių, kuriems svarbi tik kokybė, tačiau daugiausiai klientai renkasi vidutinės kainos prekes ir perka 2 - 3 prekes vienu metu.

Jurgita: kaip ir visur – vieniems svarbu kaina, kitiems kokybė, medžiaga. Vibratoriaus kainų pasirinkimas svyruoja nuo 120 lt iki 999 lt , papildomai dar lubrikantas 20 lt –100 lt. Masturbatorių kainos nuo 80 lt iki 1000 lt.

COSMO: ar sulaukiate iš klientų atsiliepimų apie išbandytas prekes?

Donatas: taip, atsiliepimų sulaukiame daug. Kiekvienas pirkėjas mūsų svetainėje gali palikti atsiliepimą apie pirktas prekes. Net skatiname klientus tai daryti, kad ir patys žinotume, kurios prekės yra vertinamos teigiamai, o kurių išpardavus daugiau neužsisakinėti.

Jurgita: turim nuolatinių pirkėjų, kurie mielai perka naujienas ir dalinasi įspūdžiais!

Antrosios straipsnio „Ką lietuviai perka sekso prekių parduotuvėse“ dalies lauk 2013.06.15

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis