5 prieskoniai, kurie padeda lieknėti

Prieskoniais pagardintas maistas gali būti ne tik skanesnis, bet ir naudingesnis. Tad kokie prieskoniai skatina riebaliukų tirpimą?

1. Cinamonas

Tai numeris vienas, trokštančioms sulieknėti. Cinamonas tobulai sureguliuoja cukraus kiekį kraujyje ir tuo pačiu neleidžia jam virsti riebalais. ¼ šaukštelio cinamono per dieną angliavandenių apykaitą padidina 20 kartų. Be to, jau vien savo kvapu cinamonas gali numalšinti apetitą, sudarydamas sotumo iliuziją ir nepridėdamas nė vienos papildomos kalorijos. Cinamonu galima gardinti kavą, arbatą, avižinę košę, keptus vaisius, paukštieną.\\

Cinnamon, hazelnut, chocolate? Sounds like a match made in heaven (aka the Beanies flavour laboratory)!

A photo posted by Beanies Flavour Coffee (@beaniescoffee) on Oct 8, 2016 at 9:40am PDT

2. Čili

Idealiai tinka besilaikančioms dietos. Pagreitina virškinimą ir mažina cukraus kiekį kraujyje, nelesdamas jam pavirsti riebalais. Kapsaicino medžiaga, esanti pipiruose, šiek tiek pakelia kūno temperatūrą, o kartu su ja paskatina organizmą suvalgytus angliavandenius ir riebalus išnaudoti energijos poreikiams, kurios akivaizdus aktyvumas juntamas tris valandas. Galiausiai, čili pipiras skatina epinefrino ir norepinofrino gamybą, kurie, veikdami kartu mažina apetitą.

3. Kardamonas

Dar vienas indų medicinos perlas, pasižymintis riebalus deginančiomis savybėmis. Kardamono grūdeliais galima gardinti kavą, arbatą arba paruošti marinatą paukštienai. Kitas variantas: 1 arbatinį šaukštelį kardamono grūdelių suberk į 250 ml verdančio vandens, pavirk 10 minučių ir atvėsintą nuovirą gerk po valgio.

Broaden your horizons... #cardamon #coffee #demitasse

A photo posted by UGC eats (@ugceats) on Oct 3, 2016 at 10:47am PDT

4. Imbieras

Imbieras patiekalams suteikia ne tik nepakartojamą šviežumo skonį ir kvapą, bet dar ir pagreitina medžiagų apykaitą. Kaip ir čili pipiras, imbieras šiek tiek pakelia kūno temperatūrą, o tai paskatina medžiagų apykaitos procesus. Suvalgius imbiero, medžiagų apykaita paspartėja 20 proc. Be to, imbieras sumažina blogojo cholesterolio lygį.

5. Juodasis pipiras

Sveikos mitybos šalininkų mitybos racione jis nėra itin populiarus, o be reikalo, nes juodasis pipiras skaido riebalų ląsteles ir paspartina medžiagų apykaitą. Piperinas – veiklioji pipiro medžiaga, skatina smegenų ir nervų sistemos darbą, o tai savo ruožtu priverčia organizmą sudeginti daugiau kalorijų. Šalia viso to, pipiras sėkmingai kovoja su rėmens, virškinimo ir pilvo pūtimo problemomis.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis