Žinomos moterys mėgavosi pražydusiu grožio ir mados pavasariu

Trečiadienio popietę tarptautinė mados ir grožio viešųjų ryšių agentūra „Polhem PR Lietuva“ pakvietė stilingąsias sostinės moteris, tinklaraštininkes ir žiniasklaidos atstovus į pavasario/vasaros sezono tendencijų pristatymą.

Renginio metu viešnios susipažino tiek su puikiai rinkoje žinomų mados bei grožio prekės ženklų naujienomis, tiek su naujų, Lietuvoje ką tik pasirodžiusių kompanijų produkcija.


Susipažinti su pavasario-vasaros sezono naujienomis atvyko būrys garsių moterų: Indrė Kavaliauskaitė, Gintarė Gurevičiūtė, televizijos ir radijo laidų vedėja Gabrielė Martirosianaitė, dainininkės Justė Starinskaitė, Ingrida Martinkėnaitė ir Anžela Adomovič, žinomos vizažistės Milita Daikerytė ir Deimantė Kazėnaitė, modeliai Kotryna Kozlovaitė ir Solveiga Mykolatytė, nuomonės formuotojos Inga Žuolytė, Indrė Trusovė, Kamilė Dambrauskaitė, Viktorija Šaulytė ir daugelis kitų.



Influencerių marketingas daugeliui prekės ženklų jau puikiai pažįstamas terminas, tačiau ši sritis Lietuvoje vis dar yra ganėtinai nauja ir turi daug potencialo augti bei keistis. Mados ir grožio kompanijos supranta komunikacijos socialinėje erdvėje svarbą ir vis daugiau investuoja būtent šia kryptimi. Nuomonės formuotojų rinkai Lietuvoje augant, pastebėjome, kad imama specializuotis tam tikroje srityje – sportas, sveika mityba, mada, grožis, kad sekėjams pasiūlytų kokybiškesnį turinį. Prekės ženklai vis labiau siekia bendradarbiauti su nišiniais, nedaug, tačiau ištikimų sekėjų ratą turinčiais nuomonės formuotojais. Lietuvoje yra dvi kategorijos nuomonės formuotojų – žinomi žmonės ir tie, kurie išpopuliarėjo dėl savo kuriamo turinio socialinėje erdvėje. Mūsų agentūra dirba tiek su žvaigždėmis, tiek su tinklaraštininkais, taip pasiekdama plačią auditoriją – savo įžvalgomis dalijasi „Polhem PR“ vadovė Ugnė Petrauskaitė.


Renginio metu buvo pristatytos pavasariškos „Reserved“, „NewMood“ ir „Lindex“ kolekcijos. Neseniai Lietuvoje pasirodžiusi ekologiška kosmetika „Ecooking“ pristatė savo natūralių produktų liniją, o prancūziškos kosmetikos lyderis „L’Occitane“ renginio svečius džiugino savo pavasariška, vyšnių aromatu dvelkiančia kūno priežiūros linija. Savo naujienas taip pat pristatė ką tik Lietuvos rinkoje pasirodę prabangūs plaukų priežiūros prekės ženklai „Alterna“ bei „Lalga“, o populiariausias sauso šampūno kūrėjas „Batiste“ pristatė limituoto leidimo liniją. Renginio svečiai galėjo išbandyti naująją, „Douglas“ ir žymios aktorės Amber Valleta kurtą makiažo kolekciją, o „Dr. Hauschka“ natūralios kosmetikos meistrai pademonstravo kaip susikurti lengvą, skaistų pavasarišką įvaizdį. Savaiminio įdegio priemonių gamintojas „Sienna“ supažindino su šių priemonių nauda, o inovatyvių odos priežiūros priemonių gamintojas „Solab“ pristatė savo naujienas.


Linksmą renginio atmosferą pagyvino žinomas chirurgas bei didžėjus DJ Beleo. Pavasariškomis dekoracijomis pasirūpino „C&D Style“, o japoniškais užkandžiais vaišino naujas sušių ir greito maisto restoranas „ShakeSnack“.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis