Žinomos moterys sulaukė kvietimo į paslaptingą pasimatymą

Trečiadienio vakarą kviestiniai svečiai susirinko iš naujo susipažinti su sveikatos ir grožio produktų prekės ženklu Biovaistinė.lt. Renginio metu pristatytas naujasis kompanijos pavadinimas „NewCrush (nauja simpatija) ir įvaizdis. Atsinaujinęs prekės ženklas siekia stiprinti savo pozicijas grožio rinkoje ir neria į tarptautinius vandenis.

Į pasimatymą su naująja simpatija susirinko gausybė žinomų Lietuvos moterų, tarp jų buvo ir dizainerė Julija Žižė, žinomos vizažistės Deimantė Kazėnaitė, Neringa Čukinienė, Alina Silivanova, modeliai Simona Starkutė, Solveiga Mikolaitytė, tinklaraštininkė Simona Burbaitė, Ieva Swan, kątik pagimdžiusi Inga Žuolytė ir daugelis kitų.



„Biovaistinė.lt per pastaruosius metus Lietuvoje išaugo tiek, kad jaučiasi pasiruošę žengti kitą žingsnį ir planuoja tarptautinę plėtrą. Tam, kad būtų lengviau atpažįstami ir įsimenami užsienio rinkoje, kompanijos atstovai nusprendė pakeisti įmonės įvaizdį ir pavadinimą. Taigi Biovaistinė.lt virsta „NewCrush“ (nauja simpatija). Anot įmonės atstovų, naujasis pavadinimas ne tik sukuria platesnę prekės ženklo tapatybę, bet ir daug taikliau įkūnija įmonės idėją – priversti žmones nusišypsoti visomis prasmėmis.


Naujasis logotipas puikiai atspindi įmonės siekį sukurti dar tvirtesnį, artimesnį ryšį su klientu. Kadangi kosmetika ir maisto papildai yra daugelio žmonių kasdienybės dalis, kompanija nori, kad visas procesas nuo rinkimosi, konsultavimosi iki siuntinio gavimo būtų smagus, patogus ir greitas. Todėl įmonė pakeitė ne tik savo įvaizdį, tačiau ir iš pagrindų atnaujino savo internetinės prekybos puslapį.


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis