Atsipūsk! Penkių minučių meditacija

Nepavydėk paplūdimyje jūros bangų gaiva besimėgaujančioms draugėms. Nuo miesto šurmulio pabėgti negali, bet gali išginti miesto šurmulį iš savo minčių. Tau netgi nebūtina tapti jogos guru, kad greitai ir lengvai atsipalaiduotum.

– Penkias minutes tyliai pasėdėk: akys užmerktos, kvėpuok giliai ir lėtai.
– Įkvėpdama mintyse suskaičiuok iki aštuonių.
– Susitelk į savo kaktą. Atpalaiduok ją.
– Leisk atslūgti kaklo, pečių, nugaros įtampai.
– Ir toliau lygiai taip pat kvėpuok atpalaiduodama kūną. Dabar kaip tik mokai jį atsikratyti streso bei  įtampos. Kaskart medituoti tau seksis vis lengviau.
– Kasdieniai įprasti garsai net gali padėti atsipalaiduoti.
– Įkvėpk: jauskis rami ir susitelkusi – taip ugdysi dvasios stiprybę.
– Iškvėpk. Ir drauge nupūsk visas kliūtis, trukdančias tau mėgautis gyvenimu. Dabar nusiųsk šeimai, draugams, sau teigiamų minčių.
– Padėkok visatai už gerą sveikatą, apskritai už tai, kad esi.
– Pajusk dėkingumą už visą turimą gerovę.
– Atsimerk – turėtum jaustis rami, atsigavusi, kad ir kur būtum.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis