Ką valgyti, kad nejaustum alkio ir sulieknėtum

Jei turi saiko jausmą ir moki pasimėgauti maistu, bet ne persivalgyti, tuomet šis straipsnis greičiausiai ne tau. Tačiau jeigu esi iš tų, kurioms alkis „aptemdo“ protą, apsiginkluok produktais, padėsiančiais įveikti norą pavalgyti.

Natūrali kava be saldiklių ir grietinėlės puikiai susitvarko su alkio jausmu, tačiau svarbu žinoti ribas. Pora puodelių kavos per dieną gali pagerinti medžiagų apykaitą, pakelti nuotaiką ir darbingumą, o tuo pačiu bent porai valandų nuslopinti gurgiantį skrandį. Išmok mėgautis kava ir gerk ją neskubėdama. Tegul tai tampa tavo dienos ritualu.

Mėgstančioms užkandžiauti, patartina šalia savęs turėti riešutų, kuriuose gausu riebiųjų rūgščių, vitaminų ir ląstelienos. Patys riešutai – ganėtinai kaloringas produktas, tačiau saujelė per dieną tavo figūrai tikrai nepakenks, o alkį nuslopins puikiai. Galų gale, tikrai geriau saujelė riešutų, nei keli sumuštiniai su sviestu ir kumpeliu.

TAIP PAT SKAITYK: 6 geriausi produktai svorio mažinimui

Jei nuo pusryčių iki pietų nenori jausti alkio, rinkis ląstelienos turinčią avižinę košę. Nesi košių mėgėja? O ar bandei pagardinti jas džiovintais vaisiais arba šviežiomis uogomis?

Daržovių sultys ne tik aprūpina organizmą naudingais vitaminais, bet ir numalšina alkį greičiau, nei vaisių sultys. Mokslininkai pataria išgerti stiklinę daržovių sulčių kelios minutės prieš valgį. Tuomet porcija, nuo kurios pilnai pasisotinsi, bus gerokai mažesnė. Jei esi kavinėje, iš pradžių užsisakyk daržovių sulčių, jas išgerk, o tuomet užsisakinėk patiekalą. Taip galėsi kur kas racionaliau pasirinkti norimos porcijos dydį.

Juodieji pipirai turi unikalių savybių: jie gerina virškinimo procesą, padeda deginti riebalus ir neleidžia organizmui įsisavinti nereikalingų kalorijų. Todėl gamindama maistą, vietoje daugelio pamėgtų prieskonių mišinių, geriau rinkis natūralius pipiriukus.

TAIP PAT SKAITYK: 5 mitai apie mitybą, siekiant sulieknėti

Obuoliai – tai puikus pektino šaltinis, teigiamai veikiantis žarnyną ir skrandį. Mokslininkai teigia, kad tai – vienas iš sveikiausių, mažai kaloringų ir svarbiausia – skanių užkandžių. Beje, obuoliuką patartina suvalgyti ir po maisto, nes jis puikiai nuvalo dantų apnašas.

Mėtos ir žalioji arbata – geriausi puikios figūros draugai. Puodelis tokios arbatos numalšins apetitą ir netgi padės sudeginti keletą kalorijų! Be to, žalioji arba mėtų arbata turi antioksidantų, sulėtinančių senėjimo procesus. Popietė su puodeliu arbatos – ir grožiui, ir tavo sveikatai.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis