Kaip aš sulieknėjau: - 20 kg ir -10 kg (nuotraukos prieš ir po)

Puslapyje lady.mail.ru radome straipsnį, kuriame dvi sulieknėjusios merginos dalinasi savo pasakojimais, kaip joms pavyko numesti svorio. Tokių istorijų daug, bet ne visos moterys ryžtasi viešai parodyti savo nuotraukas prieš ir po permainų. Galbūt šios merginos įkvėps ir tave.

Sonia Rudenko svėrė 70 kg, dabar sveria 50 kg

Man patinka pavalgyti. Atrodytų, nieko neįprasto, bet būtent šis faktas nulėmė visą mano gyvenimą. Pirmąja logiška pasekme tapo antsvoris. Iki šiol pamenu, kaip nemalonu buvo putliai mažylei darželyje kęsti auklyčių gnaibymus. Vėliau šiek tiek ištįsau, tačiau nepaisant to, kad ypatingai stora mokykloje nebuvau ir nekentėjau nuo pašaipų, noras sulieknėti ir turėti dailią figūrą visada buvo labai stiprus.

Apribojus maisto kiekį ir pradėjus bėgioti, iki išleistuvių man pavyko pastebimai sulieknėti. Grįžus prie įprastos mitybos esamą svorį pavyko išlaikyti neilgai. Svoris augo vis greičiau ir greičiau. Vienu metu, būdama visiškoje neviltyje, aš netgi „užsikodavau“. Dietos rezultatai buvo matomi, tačiau nepakankamai motyvuojantys, todėl aš vėl „nutrūkau“ ir jokie psichologiniai metodai nepadėjo užkirsti tam kelio. Buvo dar daug kitų dietų ir netgi bandymų sportuoti, tačiau tikslas vis labiau nutoldavo.

Nepaisant to, aš nuolatos bandžiau ir tokių bandymų būdu atradau dietą, kuri man tiko. Pusryčiams valgiau dešrą ir sūrį, o svoris krito! Tai buvo populiarioji Atkinsono dieta. Tačiau vėliau svoris nustojo kritęs ir netgi pradėjo augti, nors griežtai laikiausi visų taisyklių. Tapo akivaizdu, kad šios dietos galimybės jau išeikvotos ir reikia pradėti griežčiau riboti savo racioną. Palaipsniui pakeičiau mitybą ir pradėjau valgyti virtą vištieną bei neriebią varškę, ir tai padėjo man numesti svorio iki 50 kg.

Tačiau stebuklas neįvyko. Sulieknėti buvo lengviau, nei išlaikyti naująjį, mano organizmui neįprastą svorį. Tapo akivaizdu, kad privalau nusistatyti aiškų maisto racioną, kurio laikantis jausčiausi komfortiškai ir galėčiau taip maitintis visą likusį savo gyvenimą ar bent jau tą gyvenimo dalį, kurią noriu pragyventi be antsvorio.

Palaipsniui išmokau gaminti skanius, bet dietinius patiekalus. Kadangi ne tik mėgstu patį valgymo procesą, bet ir dideles porcijas, visi mano patiekalai turi mažai angliavandenių ir sočiųjų riebalų, yra nesunkiai pagaminami ir skanūs. Žinoma, skonis – labai individualus ir kintantis dalykas. Man pavyko kardinaliai pakeisti savo mitybos įpročius ir nuoširdžiai pamėgti daržoves, žuvį, kiaušinius. Visa tai sudaro mano mitybos raciono pagrindą. Nepamirštu ir riebalų, todėl valgau riešutus, linų sėklas, pirmenybę teikiu riebioms jūrinėms žuvims, šiuo metu bandau atrasti receptų su avokadu.

Saša Versal: svėrė 73 kg, dabar sveria 63 kg

Kiek tik save atsimenu, visuomet buvau stambi ir norėjau sulieknėti. Todėl gyvenimas buvo kaip amerikietiški kalneliai: tai valgau, tai nevalgau. Prieš dvejus su puse metų svėriau 73 kg, o mano ūgis buvo 176 cm.

Atrodytų, ne toks ir didelis nuokrypis nuo normos, tačiau realiai vaizdas tikrai neatrodė patraukliai. Riebalai kaupėsi ant pilvo ir ties šonais, dėl to pradėjau jaustis nepilnavertiškai: „Aš juk galiu atrodyti geriau, kodėl nepasinaudojus tuo?“

Vietoje to, kad inkščiau ir kaltinčiau niekam tikusius genus, susiradau kietą trenerį ir... jį įsimylėjau! Nuo tada viskas ir prasidėjo. Nebeįsivaizduoju savo gyvenimo be sporto, o mano treneris – būsimas vyras, visame kame mane palaiko. Aš manau, kad mano sėkmės paslaptis yra savikontrolė.

Pavyzdžiui: aš nenorėdavau pusryčiauti, bet žinojau, kad norėdama sulieknėti, turiu tai daryti, juk treniruotės tėra 20% sėkmės, o likę 80% priklauso nuo mitybos. Aš kardinaliai pakeičiau savo gyvenimą. Viskas, kas iš pradžių sekėsi sunkiai, galiausiai tapo įpročiu. Žinoma, dirbti su savimi nėra lengva, tačiau kuomet matai, kaip keičiasi tavo kūnas, kai įgyvendini tai, ko anksčiau negalėjai, kai tampi pavyzdžiu kitiems – visa tai suteikia stimulo judėti į priekį.

Remdamasi savo patirtimi, galiu duoti kelis patarimus pradedančiosioms:

Reikia suprasti, kad lieknėjimo procesas tiesiogiai priklauso nuo mitybos. Jokių griežtų dietų! Jos nepadeda. Sportuoti – būtina. Be suformuotų raumenukų net ir sulieknėjęs kūnas neatrodys gražiai.

Neverta lieknėti paskubomis: tam reikia save nuteikti, paaiškinti pačiai sau, kad neatsisakai maisto, o tiesiog sumažini jo kiekį ir pobūdį. Nereikia susikoncentruoti į uždraustus patiekalus. Juk juos galima pakeisti kitais, labiau skaniais, į kuriuos ir reikėtų orientuotis.

Neverta sportuoti taip, kaip sportuoja visi. Geriau susirasti savo sporto rūšį, kuri teiktų malonumą. Pasirinkimas labai platus: joga, pilates, šokiai, treniruokliai ir t.t. Kad viskas pavyktų, būtina sau nuolatos kelti mini tikslus, kurių galėtum siekti kiekvieną dieną.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis