10 priežasčių, trukdančių tau sulieknėti


Ar tu gyveni sveikai? Sportuoji ir valgai kokybišką maistą? Nežiūrint to, svoris vis tiek nekrenta? Ką gi, pažiūrėkime, kur slypi to priežastis.

Tu valgai pernelyg daug užkandžių. Riešutai, avokadas ir juodas šokoladas – natūralūs ir labai naudingi produktai, tačiau ir kaloringi. Daugelis iš mūsų mano, kad valgydamos sveikus augalinės kilmės produktus, negauname papildomų kalorijų. Deja, toks įsitikinimas yra klaidingas, juk visuose produktuose yra kalorijų (pavyzdžiui avokaduose jų yra 200). Todėl valgydama skaičiuok maisto kaloringumą ir neviršyk leidžiamo limito.

Tu nepusryčiauji. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad jei praleisim pusryčius, tai negausim kalorijų. Tačiau iš tiesų viskas yra kitaip. Mūsų organizmas kaups riebalus, nes negavęs maisto ryte, jis „pagalvos“, kad prasidėjo „badas“ ir įsijungs apsaugos sistema, kuri stengsis sulaikyti riebalus organizme. Be to, papusryčiavus, organizmas gauna signalą, kad laikas pradėti dirbti ir tokiu būdu pagerėja medžiagų apykaita. Tai nereiškia, kad pusryčiams reikia valgyti sunkų maistą, užteks ir lengvo užkandžio, kad „išjudintum“ skrandį.

Tu neišsimiegi. Nuolatinis neišsimiegojimas gali neigiamai atsiliepti tavo figūrai. Visa esmė tame, kad miegant organizmas ilsisi ir pasipildo energija. Negavęs jos pakankamai, jis negalės užtikrinti pilnavertiško visų vidaus organų funkcionavimo.

Tu valgai mažai daržovių. Suvalgyti per dieną 5–7 porcijas vaisių ir daržovių – labai sveika kiekvienam žmogui. Todėl dietologai rekomenduoja laikytis vaisių–daržovių dietų. Tokiu būdu, gaudama mažiau kalorijų, ilgiau būsi soti. Daržovių kiekį gali didinti palaipsniui: vieną dieną garnyrui rinkis šiek tiek daugiau daržovių ir vos mažiau pagrindinio patiekalo, kitą dieną daržovių kiekį dar padidink, o patiekalo – sumažink.

Tu manai, kad pakanka pasivaikščiojimo su šunimi. 15-os minučių pasivaikščiojimas su šunimi be abejonės yra geriau negu nieko. Vis dėlto, norint pasiekti rezultatų be dietų, bent 30 minučių per dieną reikia atlikti įvairių pratimų: mankšta, bėgimas, plaukiojimas. Beje, kai pajunti alkį, prisiversk 5 minutes pasportuoti, prieš lendant į šaldytuvą. Dažnai fizinės apkrovos nuslopina alkio jausmą.

Tu nesusmulkini maisto, kurį valgai. Nepatingėk ir supjaustyk maistą mažais gabaliukais. Visų pirma, vizualiai atrodys, kad maisto yra kur kas daugiau ir tu įsidėsi jo į lėkštę mažiau, antra – greičiau pasisotinsi.

Tavo partneris nesilaiko sveikos gyvensenos principų. Kai tikslo sieki ne viena, tikimybė jį pasiekti padidėja. Juk labai sunku susilaikyti, kai iš virtuvės sklinda kepamų bulvyčių ir čirškinamos mėsytės kvapas, o tu esi priversta tenkintis tik daržovių salotomis. Kai šalia tokios pagundos, neperžengti ribų labai sunku.

Tu geri mažai vandens. Be to, kad vanduo yra būtinas visavertei visų organizmo ląstelių veiklai, jis dar ir padeda lieknėti. Išgerk stiklinę vandens prieš valgį ir, numalšinusi alkio jausmą, suvalgysi kur kas mažiau. 


Tu per mažai linksminiesi.
Stresas dažnai tampa papildomų kilogramų atsiradimo priežastimi, juk mes bandome jį slopinti užkąsdami kuo nors skanaus. Tad leisk sau pailsėti tiek moraliai, tiek fiziškai.

Tu treniruojiesi tuščiu skrandžiu. Treniruodamasi alkana, tu turi kur kas mažiau energijos ir tavo treniruotės tampa mažiau efektyvios. Be to, sportuodama tuščiu skrandžiu, gali jausti galvos svaigimą ir pykinimą.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis