N-18: blogų mergaičių žaidimai nepamirštamai nakčiai

Ar pamenate laikus, kai Šv. Valentino dieną įsimylėjėliai vieni kitus džiugindavo pliušiniais meškiukais, šokoladiniais saldainiais ir pakabukais su širdelėmis? Panašu, jog šiandien to nebeužtenka.

„RetailMeNot“ platformos tyrimas atskleidė, jog net du trečdaliai vyrų ir trečdalis moterų labiau už bet kokią tradicinę dovaną Valentino dienos proga tikisi sekso. Šiuos lūkesčius skuba pateisinti pasaulinė erotinių reikmenų rinka, pernai viršijusi 15 milijardų metinę apyvartą, o šiemet, artėjant Valentino dienai, vėl fiksuojanti rekordinį susidomėjimą erotinėmis dovanomis.

Kaip rodo erotinių reikmenų parduotuvės Romantika.lt statistika, panašias tendencijas vejasi ir Lietuva: įsimylėjėliai nesikuklina ir savo tipiniame Valentino dovanų krepšelyje tradicinius meilės simbolius diskretiškai papildo meilės įrankiais.

Perka tai, ko šiaip drovėtųsi

Redakcijos gautais duomenimis, prieš Šv. Valentino dieną sekso reikmenų paklausa padidėja dramatiškai – iki 500 procentų. Iš dalies tai lemia Lietuvoje įsišaknijusios visuomenės normos, dėl kurių paprastomis, „neproginėmis“ dienomis dovanoti vibratorių, masažuoklį ar net lubrikantą daliai žmonių atrodo per drąsu.

„Artėjant Valentino dienai, panašių tabu nelieka, nes šia proga būtent meilės dovanos iš tavęs ir tikimasi. Tie, kas pas mus užsuka pirmą kartą, renkasi lubrikantus, aliejus ir klasikinius vibratorius. O žmonės, kurių seksualiniai horizontai labiau išžvalgyti, meilės dienos proga žengia žingsnį į priekį ir išbando tai, kas jiems yra nauja, pavyzdžiui, BDSM ir fetišo reikmenis“, - teigia parduotuvės atstovai.

Ką dovanoja moterys, o ką – vyrai?

Paaiškėjo, jog gana stipriai skiriasi vyrų bei moterų šventinio apsipirkimo erotinėse parduotuvėse įpročiai. Pasak pašnekovų, moterys pirmenybę teikia seksualiai aprangai bei papildomiems aksesuarams, sukuriantiems romantišką atmosferą – žvakėms, aliejams ir kt. Vyrai Valentino proga savo antrosioms pusėms perka drąsesnes dovanas. Nuo pat pirmųjų vasario mėnesio dienų, smarkiai išauga aukštesnės klasės vibratorių bei suvaržymo reikmenų pardavimai.

Šiemet atsirado susidomėjimas ir paskutiniu metu gerokai patobulėjusiomis teledildonikos, arba kitaip – nuotolinio sekso poroms – technologijomis. Tiesa, dėl mažesnio žinomumo bei santykinai didesnės kainos šių išmaniųjų sekso žaislų populiarumas neprilygsta tradicinėms prekėms bei erotinių dovanų kuponams.

Kiek už ką moka

Redakcijos gautais duomenimis, vidutinis lietuviško erotinių prekių krepšelio dydis siekia apie 60 eurų, o artėjant Meilės dienai padidėja iki 90 eurų. Moterys erotinėms meilės dovanoms vidutiniškai išleidžia apie 40-60 eurų, o vyrai – nuo 80 iki 150 eurų ir daugiau.

Šie duomenys koreliuoja ir su kitų Vakarų valstybių tendencijomis. Pavyzdžiui, JAV numatoma, kad 2016 m. moterys Valentino šventinei dovanai išleis apie 90-100 JAV dolerių, o vyrai „suplos“ kone dvigubai daugiau – 190 JAV dolerių.

Pilkų atspalvių karštinė

Bene didžiausias lūžis, paskatinęs kasmetinį išlaidų erotinėms prekėms augimą, įvyko pasirodžius E. L. James romanui „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“. Praeitų metų vasario mėnesį, kuomet Valentino dienos proga viso pasaulio dėmesį pritraukė pagal knygą sukurto filmo premjera, erotinių žaislų paklausa Vakaruose šoktelėjo nuo 50 iki 90 procentų. Skaitytojų vaizduotei patenkinti buvo sukurta ir oficiali „Penkiasdešimties pilkų atspalvių“ erotinių prekių linija, kuri ilgą laiką buvo viena populiariausių ir Lietuvoje.

Kaip pripažįsta Romantika.lt atstovai, šiandien pilkų atspalvių manija pamažu atslūgsta, tačiau savo darbą bestseleris atliko: į tai, apie ką anksčiau Lietuvoje buvo galima kalbėti tik puse lūpų, dabar tautiečiai žvelgia su dideliu susidomėjimu ir smalsumu. Ypač Valentino dieną.

Užsakymo nr.: PT_70316588

Parašyk Redakcijai

Čia pateikiama informacija skirta asmenims nuo 18 metų.

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis