Dizainerė Victoria Beckham turi 2 drabužių linijas - "Victoria Beckham" ir "Victoria, Victoria Beckham". Pirmoji yra brangesnė, čia prekių kainos svyruoja apie 310 - 3200 eurų, antrojoje kiek mažesnės kainos, nuo 220 iki 1000 eurų.
Vis dėlto tokios kainos įkandamos mažai kam. Prieš kurį laiką pasklido informacija, jog Victorios ženklo pardavimai gerokai smuktelėjo, nes išpūstos kainos atbaido daugelį pirkėjų. Norėdama sustiprinti savo prekių ženklo pardavimus, V. Beckham sutiko bendradarbiauti su tinklu "Target". Specialiai jam sukūrė žemiškomis kainomis įvertintą pavasario kolekciją. Linijos "Victoria Beckham for Target" moteriškų drabužių kainos svyruoja tarp 20 ir 70 dolerių.
Balandžio pradžioje Victoria surengė naujos savo linijos "Victoria Beckham for Target" vakarėlį. Į pristatymą susirinko stilingiausios pramogų pasaulio garsenybės: Jessica Alba , Zoe Saldana, Naomie Harris, Kate Mara, Camilla Belle ir kitos. Žinoma, visos kviestinės viešnios pasipuošė būtent šios drabužių linijos apdarais.





Greičiausiai niekas nesitikėjo, kad pigesnė V. Beckham drabužių linija sulauks tokio pirkėjų susidomėjimo. Pasitarusi su "Target", Victoria moterims pasiūlė ne tik įprastus, bet ir didesnius drabužių modelius. Atrodo, sprendimas buvo sėkmingas - naujoji kolekcija išgraibstyta vos per kelias dienas. Šiandien internete jau nepavyks įsigyti nei dailaus rožinio "VBxTarget" ansamblio, nei bitutėmis margintų marškinių, teks laukti prekių papildymo.
Vis dėlto po tokios sėkmės vandenys susidrumstė. Pasirodė ne vienas neigiamas internetu prekes įsigijusių klientų atsiliepimas. Labiausiai kritikuojami nekokybiški V. Beckham drabužių audiniai ir pasiuvimas. Komentatorė teigė, kad jei ne vardinė etiketė, nė neatskirtum, ar tai garsios dizainerės, ar eilinės pigios parduotuvės daiktas. Beje, ant "VBxTarget" drabužių etikečių visu grožiu šviečia užrašas made in China.