„Žvalgantis naujų galimybių, kaip plėtoti vaikų ir jaunimo fantaziją bei ugdyti jų meninius sugebėjimus, ieškojome naujų jaunimui patrauklių saviraiškos priemonių. Pastebėjome, kad vaikai ir jaunimas vis labiau vertina įvairiaspalves kojines su originaliais piešiniais. O kas gali būti įdomiau ir originaliau nei pačių vaikų sukurti kojinių raštai ir spalvos. Todėl nutarėme juos perkelti ant mūsų gaminių”, – pasakojo „Skinijos“ direktorius Kęstutis Rudgalvis.
Jo teigimu, konkursu siekiama skatinti vaikus kurti ir parodyti, kad vaikų kūryba yra reikalinga. „Norime įrodyti, kad kiekvienas gali puoštis taip, kaip jam atrodo gražiausia. Mūsų bendrovė gamina kojines vaikams ir nori, kad jie džiaugtųsi bei jaustųsi pasipuošę, todėl su malonumu atsižvelgiame į vaikų norus ir fantazijas. Matydami savo piešinius ant kojinių džiaugiasi ne tik vaikai, bet ir jų tėveliai“, – sakė K. Rudgalvis.
Mokslininkų atlikti tyrimai rodo, kad vaikų kūryba išryškėja tik susiklosčius palankioms sąlygoms. Geriausiai kūrybingumas atsiskleidžia tada, kai vaikas yra aplinkinių skatinamas ne tik kūrybiškai veikti, bet taip pat kai pripažįstami, skatinami jo kūrybiniai sumanymai.
„Rengdami šį kūrybinį konkursą manome, kad nuo mažens vertindami vaiko fantaziją, vaizduotę, skatindami individualų ir kūrybišką mąstymą, ateityje užtikrinsime kūrybiškai išraiškingesnę visuomenę. Kojinės taip pat turi būti kuriamos su fantazija – jos yra svarbus kiekvieno žmogaus stiliaus akcentas“, – teigė „Skinijos“ vadovas.