Japonijos jaunimo mados savaitė (nuotraukų albumas)

Japonijoje rugpjūčio pabaigoje vyko kasmetinė jaunimo mados savaitė, kurioje jauni dizaineriai pristatė savo vizijas, kaip madingai ir išskirtinai turi atrodyti Japonijos jaunuolis. Tiesą pasakius, nenustebome.

Japonijoje jau gerą dešimtmetį karaliauja animacinių (aime) ir komiksų (manga) herojų mada. Paaugliai ten rengiasi kaip mėgstamų filmukų personažai.

Šių metų Japonijos dizaineriai neišrado nieko naujo. Ant podiumo, gaudžiant muzikai ir spragsint fotoblykstėms, pasirodė tie patys seni ir nuobodūs Harajuku modeliai.

Pūstos suknelės, raukiniai, pastelinės arba itin ryškios bei tamsios spalvos. Kaip ir buvo galima tikėtis, Harajuku mada kaip klasika - neatsinaujino.

Manekenės, apvilktos kaip porcelianinės lėlytės, apautos milžiniškais batais su platformomis, plaukai dengti mažytėmis dekoruotomis kepuraitėmis. Kai kurios priminė seksualiųjų kambarinių įvaizdį, taip mėgstamą visai ne vaikiškų animacinių filmukų kūrėjų.

Vyrauja gotiška prabanga ir vaikiškas naivumas. Beje, šio sezono kolekcijose atsisakyta arba bent jau labai apmažinta kūno papuošalų, piercingo elementų.

Anksčiau Harajuku madą mėgę Japonijos paaugliai vis dažniau pasiduoda kibernetinės (cyber) mados vėjams. Harajuku tapo pradinių mokyklų mada.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis