Kaip tinkamai rūpintis riebia oda, kad neliktų spuogelių

Neretai merginos, nustatydamos savo odos tipą suklysta. Jei oda linkusi blizgėti, dar nereiškia, kad ji yra riebi. Sužinok, ar tikrai turi riebią odą ir išmok ja tinkamai pasirūpinti.

Dažni riebios odos ženklai yra išsiplėtusios poros, blizgesys, šioks toks lipnumas. Gali atlikti ir greitą testą, padėsiantį išsiaiškinti, ar odą galima vadinti riebia. Pirmiausia atidžiai nuprausk veidą, gerai nusausink. Tada priglausk prie veidrodžio, turi remtis ne tik kakta, bet ir nosis, skruostai. Veidrodis liko suteptas sebumu? Ką gi, tavo oda iš tiesų yra riebi.

Jei turi mišrią odą (riebumas vyrauja T zonoje, o kitur yra arba normali, arba sausa oda), žinoti riebios odos priežiūrą vistiek svarbu. Būtent ja turi remtis rūpindamasi kakta ir nosimi (vadinamąją T zona).

Odos riebumas atsiranda dėl išsibalansavusios riebalinių liaukų veiklos, todėl svarbu stengtis ją sureguliuoti. Itin nemaloni riebios odos problema - dažnai užsikemšančios poros ir besikartojantis spuoguotumas. Todėl svarbu riebią odą tinkamai valyti.

Naudok neutralaus pH veido valymo priemones, kurios stabdo uždegimus ir užkerta kelią bakterijų dauginimuisi. Pirmas žingsnelis - prausimas riebiai odai tinkančia priemone, antras - valymas toniku. Kaip ir kiekvienai odai, riebiai svarbu neprarasti drėgmės, o tonikas leis drėkinančiam kremui arba serumui veikti giliau.

Veido priežiūros priemonių linija SEBAMED CLEAR FACE. Antibakterinės valomosios putos, padeda riebiai, užterštai ir spuoguotai odai, saugo nuo aknės bakterijų; Valomasis tonikas, saugo nuo aknės bakterijų, dezinfekuoja prausimo metu pažeistus spuogus, neleidžia plisti infekcijai

Kad spuogeliai kankintų rečiau, o poros nebūtų tokios išsiplėtusios, keletą kartų per savaitę (apie 2-3) veidą valyk intensyviau - naudok šveitiklį. Svarbu išsirinkti tokį, kuris nedirgintų, bet efektyviai pašalintų negyvas ląsteles. Kasdienai tiks veido valymo geliai, kuriuose yra smulkių ambrazyvinių dalelių.

Veido priežiūros priemonių linija CLEAR IT UP! (LUMENE). Giliai valantis veido prausiklis, efektyviai nuvalo makiažą, nešvarumus, nesausina; Giliai valantis prausiklis – šveitiklis, nuvalo makiažo, odos nešvarumų likučius, mažina sebumo gamybą, sutraukia poras; Matinį efektą suteikiantis drėkinamasis kremas; Tonikas, nuvalo makiažo, odos nešvarumų likučius, mažina sebumo gamybą, sutraukia poras; Priemonė nuo spuogų, džiovina, spuogą, skatina gijimo procesą, neleidžia formuotis naujiems spuogams

Po veido prausimo ir valymo, odą reikėtų patepti drėkinamąja priemone. Labiausiai tiks lengvos konsistencijos kremai, skirti specialiai riebiai odai. Tokie slopins uždegimą, ramins odą ir neleis jai greitai išsausėti.

Dėl spuogelių atsiradimo ar besikemšančių porų kalta gali būti ne tik klaidinga odos priežiūra, bet ir pati. Mėgsti spaudyti atsiradusius spuogelius ar tamsius inkštirus? Taip prisidarai papildomų bėdų. Ant veido išspaustas ir laiku nedezinfekuotas spuogelis kaipmat užkrės odą, tad uždegimas plis ir spuogų atsiras dar daugiau.

Dar viena riebios odos koregavimo klaida - netinkamos makiažo priemonės. Tiek makiažo pagrindas, tiek pudra ar maskuokliai turėtų būti pritaikyti būtent riebiai odai. Intensyvią maskuotę suteikiantys makiažo pagrindai užkimš išsiplėtusias poras. Jei vakare makiažo gerai nenuplausi, netrukus vėl užpuls bėrimai ir spuogai.

Sureguliuoti riebalinių liaukų veiklą padės riebiai odai tinkančios kaukės. Tokių rasi grožio prekių parduotuvės, bet gali ir pasigaminti namuose.

Citrinų kaukė

Dubenėlyje sumaišyk apie 20 g mielių su šaukšteliu šviežiai spaustų citrinų sulčių ir šlakeliu pieno (arba šaukšteliu natūralaus jogurto). Veidą ištepusi kauke, luktelėk 10 minučių ir ją nuplauk.

Kiaušinio kaukė

Dubenėlyje suplak kiaušinio baltymą, įberk smulkiai tarkuotos citrinų žievelės. Ant švaraus veido (arba riebių zonų) tepk šią masę, kaukę laikyk iki 15 min. Tuomet nuprausk veidą drungnu vandeniu.

Kad oda taptų švaresnė, reikėtų ir keisti mitybos įpročius. Pirmiausia - gerk pakankamai vandens, apie 8 stiklines per dieną. Vartok daugiau baltymų turinčių maisto produktų, būtinai valgyk žaliąsias lapines daržoves, citrusinius vaisius, pupeles, įvairius riešutus. Organizmui turėtų netrūkti vitamino B2, jo yra migdoluose, piene, žuvyse, kiaušiniuose, grikiuose, kviečiuose. Atmink, kad B2 vitaminą ardo saulės spinduliai, tad venk dažno deginimosi ar veido šildymo saulutėje.

Shutterstock nuotr.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis