Kaip odai suteikti spindesio ir glotnumo

Visoms norisi džiaugtis švelnia, glotnia ir spindinčia oda. Tinkama mityba, drėkinimas kaukėmis ir losjonu padės ją atgaivinti. Oda atsigaus ir taps lygi, jei nepamirši šveitimo procedūrų. Keli receptai ir patarimai padės pasiekti trokštamų rezultatų.

Šveitimas pašalins odos pleiskanėles, padės jai atsinaujinti, oda taps švelnesnė, glotnesnė ir lygesnė. Kad šveitimas būtų efektyvesnis, prieš jį atlikdama pamasažuok sausą odą maudynėms skirtu šepečiu ar šiurkščia kempine. Šepetys nutrina suragėjusias ląsteles, stiprina jungiamąjį audinį, spartina kraujotaką, tačiau kartu ir pašalina riebalus. Šepečiu ar kempine reikėtų masažuotis ne dažniau nei kas antrą dieną. Pradėk nuo dešinės kūno pusės, masažuok mažais ratukais širdies link. Masažą baik nugaros trynimu.

Jautriai odai pasigamink šveitiklį iš dviejų saujų smulkios valgomosios druskos ir šlakelio pieno ar grietinėlės. Tiršta mase nušveisk kūną ir atidžiai nuprausk po drungnu dušu.

Kaip natūralų šveitiklį gali naudoti kviečių sėlenas. 2 saujas sėlenų sumaišyk su riebesne grietinėle, mišiniu įtrink odą. Šiek tiek palaukusi, nutrink pirštų galiukais ir nusiprausk duše.

Shutterstock nuotr.

Riebiai odai šveisti tiks smulkiai sumaltos pupelės (geriau baltosios). Malūnėliu susmulkink 2 saujas džiovintų pupelių ir sumaišyk su šlakeliu riebaus pieno. Toks pupelių šveitiklis puikiai nuvalo odos nešvarumus.

Normalią odą po dušo patepk švelniu pieneliu kūnui. Jis sudrėkins ir pamaitins odą, panaikins tempimo jausmą. Šiltesniu metu tiks lengvos konsistencijos pienelis, kuris greitai įsigeria į odą ir jos neapsunkina. Tačiau po ilgų maudynių vonioje ar kaitinimosi pirtyje, garinių vonių, reikėtų pasitepti riebesniu pieneliu. Sausai odai po maudymosi procedūrų labiau tiks kremai, jie yra tirštesni už pienelius.

Shutterstock nuotr.

Sausti linkusias vietas (alkūnes, kulnus, kelius) tepk specialiu riebiu kremu. Alkūnių šiurkštumą panaikinsi kasdien jas patrindama citrinos ar apelsino minkštimu, o po to patepdama kremu.

Nepamirški maisto produktų, kurie glotnina ir lygina odą, suteikia jai aksominio švelnumo.

Tokios žuvys kaip lašiša, silkė ar upėtakis turi omega 3 riebiųjų rūgščių, kurios suteikia odai švelnumo ir glotnumo. Jos sutepa odą naudingais aliejais ir mažina uždegimo, galinčio sukelti raudonį, aknę bei žvynelinę, riziką.

Shutterstock nuotr.

Graikiniai riešutai taip pat turi omega 3 riebiųjų rūgščių, kurios gerina odos elastingumą. Juose yra vario mineralų, o šie skatina kolageno gamybą ir gerina odos būklę. Kasdien sukrimsk saujelę riešutų, oda taps ne tik elastingesnė, bet ir švelnesnė.

Morkose gausu karotino, dėl kurio oda tampa ypač glotni. Virškinimo metu iš morkų išsiskiria vitaminas A. Tai vienas svarbiausių vitaminų norinčioms džiaugtis lygia ir švelnia oda. Tačiau, kad organizmas pasisavintų vitaminą A, morkas patariama valgyti su šlakeliu alyvuogių aliejaus ar kitu augalinių riebalų turinčiu maistu.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis