Kaip ilgam atsikratyti nagų sluoksniavimosi ir skilinėjimo

Jei pastebėjai, kad nagai ėmė dažniau lūžinėti ar sluoksniuotis, pirma atkreipk dėmesį į tai, ką dedi savo lėkštėn. Labai dažnai nagai praranda tvirtumą ir dailią išvaizdą būtent dėl nevisavertės mitybos.

Mitybos racione turėtų atsirasti pakankamai žuvies, daržovių, mėsos, pieno produktų. Žvilgtelėk, kurie vitaminai ir mineralai nagams yra svarbiausi ir su kokiais maisto produktais galėtum jų gauti.

VITAMINAI

Vitaminas A (retinolis). Jis suteikia nagams tvirtumo, skatina augimą. Vitamino A gausi kartu su morkomis, pomidorais, žuvų taukais, kiaušinių tryniais, moliūgais, špinatais, kopūstais, brokoliais.

B grupės vitaminai (B1, B6, B7 (biotinas arba vitaminas H), B12). Šie vitaminai veikia kartu, jie padeda nagams įsisavinti svarbiausias statybines medžiagas - baltymus, stiprina, užkerta kelią lūžinėjimui. B grupės vitaminų yra kopūstuose, kiaušinių tryniuose, kepenėlėse, ankštinėse daržovėse, jautienoje, juodajame šokolade, lašišoje, piene, avokaduose, kruopose).

Fotolia nuotr.

Vitaminas C . Mažina nagų sluoksniavimąsi. Jo yra pomidoruose, įvairiose uogose, citrusiniuose vaisiuose, geltonose ir raudonose daržovėse, kiviuose, bulvėse, brokoliuose, braškėse.

Vitaminas D. Labai svarbus nagų tvirtumui, jei vitamino D trūksta, nagai pradeda trupėti, dažnai lūžinėja. Šio vitamino rasi riebesnėse žuvyse (lašiša, sardinės, taip pat tunas), kiaušiniuose, svieste.

Shutterstock nuotr.

Vitaminas E (tokoferolis) . Užtikrina dailią nagų išvaizdą, neleidžia jiems geltonuoti. Jo yra įvairiuose riešutuose, špinatuose, morkose, sojų produktuose, žirniuose, pupelėse, grikiuose, mėsoje.

MINERALAI

Kalcis ir jodas svarbūs nagų tvirtumui, spartesniam augimui. Rasi sūryje, migdoluose, kopūstuose, brokoliuose, špinatuose.

Geležis atkuria nago struktūrą, suteikia plokštelei tvirtumo. Yra sojose, įvairiose sėklose, pupelėse, lęšiuose, petražolėse, riešutuose, burokuose.

Shutterstock nuotr.

Magnis neleidžia nagams sluoksniuotis, užtikrina tolygų nago plokštelės paviršių. Jo yra riešutuose (ypač migdoluose), razinose ir vynuogėse, kopūstuose, morkose, grikiuose, ryžiuose.

Siera užkerta kelią uždegimams, suteikia nagams sveiko blizgesio. Sieros yra pieno produktuose, mėsoje, ankštinėse daržovėse, grūduose, kiaušiniuose, brokoliuose.

Shutterstock nuotr.

Nagų būklę gali pagerinti ir specialios priemonės, skirtos jų gydymui. Tokiomis priemonėmis nagus reikėtų lakuoti keletą kartų per savaitę. Kokią priemonę rinktis priklauso nuo to, kokia problema tave kankina. Vienos jų suteikia nagams tvirtumo, kitos spartina augimą, dar kitos mažina sluoksniavimąsi, praturtina maistingomis medžiagomis.

Plonų lūžinėjančių nagų stipriklis DIAMOND STRENGTH INSTANT NAIL HARDENER; Nagus maitinanti ir stiprinanti priemonė NAIL NUTRITION GREEN TEA + BAMBOO; Plonų besisluoksniuojančių nagų stipriklis HARD AS NAILS; SALLY HANSEN, gamintojo nuotr.

Peržvelk grožio lentynėlę - ar nenaudoji pasenusio lako. Jei kažkurio galiojimo data pasibaigusi, kaipmat jį išmesk. Mitas, kad lūžinėjant nagams, nagų laką reikėtų kuriam laikui pamiršti. Priešingai - keli lako sluoksniai nagus sutvirtina ir užkerta kelią jų trapumui.

Ne mažiau svarbu atkreipti dėmesį ir į rankų kremą. Rinkis papildytą veikliosiomis medžiagomis, stiprinantį nagus. Neleisk nei rankoms, nei nagams džiūti ir tepkis rankas kremu bent 3-4 per dieną.

Rankų kremas brandžiai odai LV, be kvapiklių ir dažiklių, tinka jautriai odai; Rankų ir nagų kremas su citrusiniais vaisiais WELEDA; Minkštinantis balzamas rankoms ir nagams SEBAMED, gamintojų nuotr.

Užsakymo nr.: PT_73879404

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis