5 priežastys, kodėl bėgioti verta

Dauguma moterų sporto sąvoką pirmiausia sieja ne su sveikatingumu ir pramoga, o su svorio kontroliavimu. Be reikalo! Bėgioti patartina net ir dailiausių formų savininkėms: juk tai mažiausiai įpareigojantis sporto užsiėmimas kiekvienai, norinčiai pagerinti savo gyvenimo kokybę.

Jei galvoje dar vis sukasi klausimas „O kam man tai?“, COSMO pateikia penkias priežastis, kurios turėtų pažadinti norą bėgioti.

1. Bėgimas šiuo metu – itin populiari sporto šaka, kuri, galima sakyti, nieko nekainuoja. Juk nusprendus bėgioti prireiks tik tinkamų sportinių batelių ir užvedančios/ mėgiamos muzikos. Tad kam reikalingas sporto klubo abonementas, jei gali sutaupyti ir užsiimti sportu nemokamai? Be to, juk gali bėgioti kada tik užsigeidusi – bet kuriuo paros metu, vos atradusi laisvą pusvalandį.

2. Bėgimas ne tik tonizuoja organizmą, bet ir turi antistresinį poveikį. Jei tavo draugų ar pažįstamų tarpe yra mėgstančių bėgioti, turbūt pastebėjai, kad šie žmonės beveik visuomet teigiamai nusiteikę ir kur kas optimistiškesni nei šios sporto šakos nepropoguojantys. Taip yra dėl to, kad bėgimas skatina „laimės hormono“ endorfino išsiskyrimą. Organizme padidėjus šio hormono koncentracijai jaučiame lengvą euforiją. Taigi, kodėl atsisakyti dar vieno malonumo šaltinio?

3. Jei per didelį užimtumą niekaip nespėji pasižmonėti ar netgi susirasti antrosios pusės, bėgimas šioje situacijoje taip pat į naudą. Šis naujas užsiėmimas padės įsilieti į aktyvesnį socialinį gyvenimą – juk, ypač didžiuosiuose miestuose, dažnai organizuojamos bėgimo šventės, bendraminčių susitikimai.

Norėdama juose dalyvauti neprivalai būti tobulos fizinės formos, o susibūrimų metu gali susirasti ne tik naujų draugų, bet ir susipažinti su nepriekaištingos figūros, patraukliais vyrais: kitaip tariant, du zuikiai vienu šūviu. Be to, bėgiojantį vyrą parke sutiksi dažniau nei moterį, o bendri pomėgiai visuomet suveda. Juk pavasaris – meilės atgimimo metas. Dabar žinai, kur sutikti savąją!

4. Jei ir taip esi aktyvi visuomenės veikėja, aplink tave nuolatos zuja žmonės, tuomet privalai skirti laiko sau ir tik sau. Kiurksojimas prie televizoriaus ekrano ar knygos skaitymas anksčiau ar vėliau pabosta. Bėgiojimas padės atsipalaiduoti, pravalyti mintis ir psichologiškai pailsėti. Be to, kūnas dirba automatiškai, todėl bėgdama gali mėgautis iš ausinių sklindančia mėgiama muzika ar apmąstyti dalykus, apie kuriuos nespėji pagalvoti įsisukus į spartaus gyvenimo ritmo ratą.

5. Be abejo, bėgimas labai naudingas sveikatai. Šis užsiėmimas gerina kraujagyslių pajėgumą ir širdies darbą, bėgiojimas gryname ore stiprina imuninę sistemą, padedančią apsisaugoti nuo virusinių ar peršalimo ligų, didina protinį aktyvumą, stiprina raumenis, dailina kūno formas, padeda išvengti daugelio ligų. Galiausiai, tai investicija į sveiką ateitį ir ilgesnį gyvenimą. Kažin, ar galima pavasariui rasti tinkamesnį užsiėmimą nei šitai!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis