Kaip treniruotes padaryti dar efektyvesnėmis

Pradėjus sportuoti, matomi pokyčiai labai džiugina ir motyvuoja stengtis dar labiau. Tačiau kuomet kūnas jau sutvirtėja, pokyčiai tampa mažiau pastebimi. Turime tau kelis patarimus, kad treniruotės būtų efektyvesnės.

Susidėliok prioritetus. Treniruotę pradėk nuo pačių svarbiausių pratimų, nes atidėjus juos pabaigai, tau gali tiesiog neužtekti jėgų.

Treniruok kojas. Kojų pratimai labiausiai padeda deginti kalorijas ir riebalus.

Ilgink treniruotę. Riebalus organizmas pradeda deginti tik praėjus 30 minučių nuo treniruotės pradžios. Todėl geriau pernelyg nepersistenk, bet pasportuok ilgiau, nei vos kelias minutes, bet labai intensyviai.

Padidink įvairovę. Kiekvieną dieną treniruoti tas pačias kūno dalis ar daryti tokius pačius pratimus neverta. Visų pirma, raumenims reikia pailsėti, todėl jei šiandien daugiau dėmesio skiri rankoms, rytoj padirbėk su kojomis. Antra – raumenys turi „atmintį“. Jie pripranta prie tų pačių pratimų ir jų efektyvumas sumažėja. Stenkis reguliariai keisti pratimus ir pabandyk bent retkarčiais pakeisti tempą.

Dalink laiką. Jeigu valandos treniruotė tau atrodo kaip didžiausia kančia, tiesiog padalink laiką į kelias dalis: įžanga, veiksmas, užbaigimas. Psichologinė apgaulė, bet labai veiksminga!

Nebūk alkana. Valandą prieš treniruotę gali lengvai užkąsti. Stipriau užvalgyti gali 2 – 3 valandos prieš treniruotę. O štai sportuoti iš karto pavalgius - ne tik nemalonu, bet ir žalinga.

Intensyviai kvėpuok. Treniruočių metų būtina taisyklingai kvėpuoti. Kvėpuojant teisingai raumenys geriau aprūpinami deguonimi, todėl treniruotė būna efektyvesnė.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis