Kiek svorio galima numesti bėgiojant?

Lieknėti galima įvairiausiais metodais. Vienos nuolatos bando naujas dietas, o kitos neatsisako malonumo pavalgyti, tačiau kalorijas sudegina sportuodamos. Antrasis variantas, be abejo, geresnis.

Kokią sporto rūšį pasirinkti – spręsti tik tau. Svarbiausia, kad pasirinktas sportas teiktų malonumą! Vienas iš efektyviausių būdų sutvirtinti kūną ir tuo pačiu sudeginti kalorijas – bėgiojimas. Priešingai, nei dauguma galvoja, bėgimas priverčia dirbti ne tik kojų raumenis. Bėgant juda visas tavo kūnas! Be to, plaučiai, širdis ir kraujotakos sistema priverčiami dirbti intensyviau.

Sakyti, kad tik bėgiojant galima numesti svorio – šiek tiek per drąsu, juk visos puikiai žinome, kad sportas turi būti derinamas su mityba. Tačiau jeigu mitybą jau sureguliavai, pradėjusi reguliariai bėgioti tikrai pamatysi akivaizdžius rezultatus. 250-300 minučių per savaitę – tiek laiko per savaitę turėtum aktyviai judėti, tačiau tai nereiškia, kad privalai bėgti iš paskutiniųjų: jei nesi pripratusi prie didelių fizinių krūvių, derink bėgimą su greitu ėjimu.

Kad suprastum, kokios apkrovos tau tinkamos ir maksimaliai degintum riebalus, turėtum pasiskaičiuoti savo optimalų pulsą. Veiksmingiausia treniruotė yra tada, kai širdis plaka 65–85 proc. dažniu, skaičiuojant nuo tavo amžiaus. Štai paprasta formulė, kuri padės apskaičiuoti minimalią ir maksimalią tavo pulso ribą:

220 – tavo amžius = A
Minimali riba: A x 0,65
Maksimali riba: A x 0,75

Jeigu esi fiziškai gerai pasirengusi, maksimalią ribą gali skaičiuoti padaugindama iš 0,85. Pavyzdžiui, tau 29 metai:

220 – 29 = 191
Minimali riba: 191 x 0,65 = 124
Maksimali riba: 191 x 0,75 = 143

Kad kalorijos iš tiesų degtų, treniruotė turi būti ne trumpesnė nei 20 minučių, todėl jeigu neturi pakankamai ištvermės, geriau jau bėk labai lėtai, bet ilgiau, nei dideliais tempais ir trumpai. Kiek gi laiko reikės bėgioti, kad atsikratytum tų nepageidaujamų papildomų kilogramų?

* Vienas kilogramas – 19 valandų bėgimo
* Penki kilogramai – 93 valandos bėgimo
* Dešimt kilogramų – 180 valandų bėgimo
* Dvidešimt kilogramų – 350 valandų bėgimo

Skaičiai šiek tiek gąsdina? Be reikalo! Nepamiršk, kad sportuodama tu atsikratai lašinukų, vietoje jų augindama raumenukus, kurie sveria daugiau nei riebalai. Todėl svoris gali kristi ne taip pastebimai, tačiau kūno apimtys keisis akivaizdžiai. O juk būtent toks tavo tikslas ir yra: matyti pasikeitusią figūrą, o ne skaičiukus užlipus ant svarstyklių.

Jau bėgioji arba ketini pradėti? Būtinai prisijunk prie ADIDAS iššūkio ir laimėk puikių prizų!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis