Svarbiausi vitaminai norinčioms turėti tvirtus nagus

Gali pirkti labiausiai išgirtas nagų priežiūros priemones, tačiau jeigu tavo organizmas negaus jam būtinų vitaminų, veltui iššvaistysi savo pinigus.  

Geriausias būdas gauti reikiamus vitaminus, be abejonės, sveika mityba. Tačiau reikalui esant, vitaminus galima gerti ir papildomai: pavienius arba kompleksiškai – priklausomai nuo to, ko tau labiausiai trūksta. O čia geroji žinia – visi nagų grožiui skirti vitaminai tuo pačiu stiprina ir tavo plaukus!


Pagrindinės nagų problemos ir vitaminai, padėsiantys jas išspręsti


  • Jei nagai sluoksniuojasi – tai vitamino C, vitamino D bei biotino deficito požymis.
  • Jei nagai labai ploni – greičiausiai trūksta B grupės vitaminų, o taip pat cinko, geležies ir jodo.
  • Jei nagai silpni, tarsi trupantys – trūksta baltymų.
  • Jei padidėjęs ir išryškėjęs baltas pusmėnulis – galimai trūksta cinko, geležies, folio rūgšties.
  • Jei ant nagų pasirodo balti taškeliai – įprastai tai rodo geležies trūkumą.


Vitaminai, būtini tavo nagų grožiui


  • Vitaminai A ir E. Drąsiai galime juos vadinti grožio vitaminais, naudingais ne tik tavo nagams, bet ir plaukams bei odai. Geriausiai vitaminas A ir E įsisavina drauge, todėl rinkis tinkamus maisto derinius: morkų sultis su šlakeliu aliejaus, riebią žuvį ar kepenelės su ankštinėmis daržovėmis ar žaliomis salotomis, o taip pat riešutus su vaisiais.


  • Kalcis būtinas nagų tvirtumui ir augimui. Jo rasi pieno produktuose, skirtingose kopūsto rūšyse, jūros produktuose ir žuvyje, kiaušiniuose, špinatuose ir brokoliuose.


  • Vitaminas D, kaip žinia, lengviausiai pasisavinamas iš saulės. Jo galima rasti ir kai kuriuose maisto produktuose, tačiau norint gauti reikiamą vitamino D kiekį, tektų suvalgyti kur kas daugiau, nei esame įpratę. Tad bent jau šaltuoju metų laiku, kai saulė taip retai palepina, vitaminą D gali gerti kaip papildą.


  • Jodas – dar viena tavo nagams būtina medžiaga, kurios rasi jūros kopūstuose, jūros produktuose, žuvyje, špinatuose ir žaliose salotose. Visi šie produktai naudingi ne tik tavo nagams, bet ir bendrai sveikatai.


  • Magnis ir cinklas geriausiai įsisavinamas iš ankštinių augalų ir kruopų. Magnio taip pat gausu bananuose ir paprikoje, o cinko rasi jūros produktuose ir žalumynuose.


  • Geležies rasi mėsoje, paukštienoje, tune, o taip pat uogose (ypatingai žemuogėse) ir ankštiniuose augaluose.


  • Vitaminas C – ne tik tavo imuniteto draugas, bet ir pagalbininkas puoselėjant nagų grožį. Keli citrusiniai vaisiai per savaitę ir dėl vitamino C trūkumo sukti galvos nereikės.  

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis