Vandens testas plaukams - vos per 30 sekundžių pamatysi, ar tavo plaukai sveiki

Viskas, ko tau reikės, tai stiklinė vandens!

Testo atlikimas užtruks mažiau nei minutę. Į stiklinę vandens pripilk paprasto kambario temperatūros vandens. Tuomet atskirk 1-2 cm storio plaukų sruogą ir pamerk ją į vandenį (jei plaukai labai trumpi, testo padaryti nepavyks). Palauk maždaug 30 sekundžių ir tuomet žiūrėk rezultatus.


Jei plaukai neskęsta ir lieka vandens paviršiuje - vadinasi viskas gerai. Jei sruoga jau pirmosiomis sekundėmis neria gilyn - metas skirti daugiau dėmesio savo plaukams.


Ką daryti? Visų pirma - nepamiršti naudoti plaukų kaukių, nes jos tikrai labai efektyviai padeda spręsti plaukų problemas. Antra - vertėtų šiek tiek pakoreguoti savo mitybos racioną, kad organizmas gautų būtent tas naudingąsias medžiagas, kurių taip trūksta tavo plaukams.


Sausi, lūžinėjantys plaukai


Dažnai plaukai išsausėja ir pradeda lūžinėti dėl riebiųjų rūgščių trūkumo, todėl tavo atveju naudingos bus drėkinančios kaukės ir sveikieji riebalai.


Produktai, kuriuos turėtum įtraukti į savo kasdienės mitybos racioną: riebi žuvis (tunas, sardinės, skumbrė, lašiša, silkė), riešutai, alyvuogės, avokadai, augalinis aliejus. Žuvį reikėtų valgyti bent 4 kartus per savaitę, o pusryčius pagardink moliūgų sėklomis ir linų sėmenimis. Tavo plaukams labai trūksta drėgmės, todėl nepamiršk gerti pakankamai vandens.


Riebūs plaukai


Jei riebalinių liaukų veikla tokia intensyvi, kad plaukai susiriebaluoja tą pačią dieną juos išplovus, greičiausiai tavo organizmui trūksta B grupės vitaminų.


Produktai, kuriuos turėtum įtraukti į savo kasdienės mitybos racioną: riešutai, grūdinės kultūros, pieno produktai, kiaušiniai, ankštinės daržovės, kviečių gemalai, žalumynai ir salotos. Daug vitamino B yra ir alaus mielėse.


Nušiurę, žvilgesį praradę plaukai


Kuomet organizme trūksta cinko, plaukų galiukai pradeda šakotis, patys plaukai išsausėja, praranda natūralų žvilgesį ir spalvos intensyvumą.


Produktai, kuriuos turėtum įtraukti į savo kasdienės mitybos racioną: avižos, pupelės, kiaušiniai, pieno produktai, juodoji duona, saulėgrąžų sėklos. Taip pat tavo plaukams bus naudingas tirozinas, kurio rasi migdoluose, avokaduose, bananuose, sezamo bei moliūgų sėklose.  

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis