10 būdų sudeginti 200 kalorijų be mankštos

Spontaniški naktiniai užkandžiavimai, nemokama kava ir maistas per įvairius renginius – visa tai yra tokia pati veiklios moters gyvenimo dalis, kaip ir susirinkimai bei stresas.

Vis dėlto, su šiais dalykais ateina ir papildomos kalorijos. Jeigu esi greitų ir dažnų užkandžių mėgėja, tuomet, ko gero, baiminiesi dėl vis didėjančio suvartojamų kalorijų kiekio. Turbūt esi užsiėmęs žmogus ir neturi laiko daryti mankštą arba vaikščioti į sporto klubą. Peržiūrėk ir išbandyk šiuos 10 būdų, kaip galima netekti 200 kalorijų be mankštos net neįžengus į sporto klubą!

1. Visur eik pėsčiomis arba važinėk dviračiu

Reikia pripažinti, kad mums visiems atrodo labai patogu važinėti automobiliu ten, kur galima lengvai ir nueiti. Nesvarbu ar tai darbo vieta, ar biblioteka, ar artimiausias prekybos centras. Moteris, sverianti 70 kilogramų neteka 200 kalorijų vaikščiodama keturiasdešimt minučių, jeigu per tą laiką įveikia maždaug penkis kilometrus. Taip pat gali nesunkiai paskaičiuoti, kiek kalorijų sudegintum, jei nuspręstum ilgesnį laiką pasivaikščioti.

Jeigu nemėgsti ilgų pasivaikščiojimų, gali išmėginti važinėjimą dviračiu. Per dvidešimt tris minutes taip pat gali sudeginti 200 kalorijų. Nepatinka ir dviračiai? Išbandyk riedučius, paspirtuką, o gal tiesiog išlipk stotele anksčiau, nei tau reikia ir atstumą iki darbo ar universiteto įveik pėsčiomis? Šios smulkmenos tikrai pagerins tavo savijautą!

2. Pamiršk liftą

Visiems aišku, kad nėra nieko neįprasto pasinaudoti laiptais vietoj lifto, tačiau kartais mes jų vengiame ir, vietoj to, toliau laukiame lifto, taip prisiaugindamos nenorimo svorio. Taigi, jeigu kiekvieną dieną pasinaudosi laiptais vietoj lifto, tavo kūnas jums tikrai padėkos. Žmogus, sveriantis 70 kilogramų, gali numesti apie 10 kalorijų kiekvieną minutę, kurią skiria lipimui laiptais. Tai reiškia, kad vos 20 minučių per dieną vaikščiodama laiptais, gali numesti net 200 kalorijų!

3. Mankštinkis dirbdama

Labai lengva išsėdėti vienoje vietoje ilgą laiką, kuomet ką nors skaitai arba ruošiesi svarbiam susirinkimui. Vis dėlto, tai nėra labai gerai tavo sveikatai: kuomet atsisėdi, per minutę netenki tik vienos kalorijos, o tai labai mažai.

70 kilogramų sverianti mergina tikrai netektų 200 kalorijų, jeigu skirtų 26 minutes mankštai treniruokliu. Nesijaudink, tau pavyks pabaigti visus būtinus darbus, nes grįši prie jų su nauja jėga!

4. Atlik namų ruošą

Daugeliui iš mūsų taip nutinka, kad ryte skubėdamos į darbą paliekame savo lovą nepaklotą, o drabužiai būna išmėtyti po visą kambarį. Be to, taip būna labai dažnai, o susitvarkyti neskubame, nes mamos, kuri paragintų tą padaryti, nėra šalia. Tačiau jeigu tau tikrai reikia apsitvarkyti, tuomet nušausi du zuikius vienu šūviu, nes skalbimas, dulkių siurbimas ir kiti darbeliai padės tau netekti bent 170 kalorijų. Ką gali žinoti, gal besitvarkydama rasi ir seniai pamestą knygą arba mėgstamus marškinėlius!

5. Šok!

Kiekvienam žmogui kartais norisi ir reikia pašokti. Ar yra geresnis metas tai padaryti, nei nuobodaus tvarkymosi metu? Įsijunk muziką, pasiimk šluotą ir daryk namų ruošos darbus muzikaliai ir linksmai!

Tu sudeginsite nemažai kalorijų, pasilinksminsi ir taip pat atliksi būtinus darbelius. Šokdama vos per 40 minučių sudeginsi 200 kalorijų. Kas kaip moka, tas taip šoka!

6. Daryk pritūpimus, kai džiovini plaukus

Po malonaus rytinio dušo tu džiovinsi plaukus. Kartais tai gali užtrukti tikrai ilgai. Taigi, kodėl per tą laiką nepadaryti kelių pritūpimų? Tu gali sudeginti 70 kalorijų per penkias minutes, kol darysi pritūpimus, taigi vos per 15 minučių neteksi 200 kalorijų. Tai tikrai puiki dienos pradžia! Tą patį gali padaryti valydama dantis, virdama kavą ar šukuodama plaukus... O gal gali sugalvoti ką nors kito?

7. Gerk šaltą vandenį

Kai kitą kartą būsi ištroškusi, pamiršk kambario temperatūros vandenį. Užuot tai dariusi, gerk šaltą vandenį. Taip pagreitinsi savo medžiagų apykaitą ir neteksi 25 kalorijų po vienos stiklinės, nes tavo kūnas turi išnaudoti papildomą kiekį energijos, kad galėtų sušildyti vandenį. Išgerk 8 stiklines šalto vandens per dieną ir 200 kalorijų – kaip nebūta!

8. Vaikščiok ir kalbėkis

Yra tik keli dalykai, geresni už plepėjimą su savo draugėmis telefonu valandų valandas. Vietoj to, kad sėdėtum namie ir kalbėtum telefonu, išeik su savo drauge pasivaikščioti gryname ore. Jeigu kalbėsitės ir vaikščiosite tuo pat metu, įdomus pokalbis gali taip įtraukti, kad net pamiršite, jog tuo pat metu vaikštote ir deginate nereikalingas kalorijas! Vienos valandos pašnekesys ir pasivaikščiojimas tau padės sudeginti 200 kalorijų, o taip pat galėsi nuoširdžiai pasikalbėti su seniai matyta drauge! Štai dar viena situacija, kuomet lengva nušauti du zuikius vienu šūviu.

9. Dainuok iš širdies

Reikia tai pripažinti – mums visoms patinka dainuoti duše. Galbūt tai atsibodo kaimynams ir šunys neretai pradeda dėl to loti, tačiau greičiausiai tau dėl to nieko nenutiko ir nedidelės problemos buvo vertos to malonumo.

Jeigu tą patį vonios kambarį sporto klube dalinasi 10 merginų, tuomet nieko keisto, kad jūs nebedainuojate, tačiau štai motyvacija, padėsianti susigrąžinti tokį malonumą – pusvalandis dainavimo vidutiniškai sudegina 200 kalorijų! Taigi, jeigu tau patinka užsidaryti kambaryje ir paniūniuoti savo mėgstamiausias dainas ir greitai įsijauti į dainininkės vaidmenį – tikrai nesigėdyk. Juk tai puiku, nes tu greitai sudeginsi nereikalingas kalorijas ir padidinsi savo šansus tapti sekančia pop muzikos žvaigžde!

10. Garsiai juokis!

Kam nepatinka juoko priepuoliai draugų kompanijoje? Tai ne tik linksma, bet ir naudinga sveikatai. Per pusę valandos trukusio, pilvą raižančio juoko tu neteksi 200 kalorijų. Taigi, dabar turėsi motyvacijos dažniau pokštauti ir prisiminti juokingiausius anekdotus!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis