Kaip padidinti krūtinę natūraliais būdais

Gera liemenėlė atliks visą darbą – ir pakels, ir padidins. Tačiau jei nori putlios ir stangrios krūtinės be liemenėlės, skaityk patarimus. Tiesa, jei nori keliais dydžiais didesnės krūtinės, teks kreiptis į plastikos chirurgus.

Pratimai stangrinantys krūtis

Krūtys sudarytos iš riebalų ir jungiamojo audinio, raumenų neturi. Tačiau jas treniruoti galima mankštinant didžiuosius ir mažuosius krūtinės raumenis. Jei šie raumenys bus stiprūs ir gana dideli, krūtys taps statesnės, stangresnės ir atrodys didesnės.

Krūtinės raumenims itin tinka kikbokso, irklavimo ir plaukimo krūtine treniruotės. Tačiau jei šios sporto šakos tau ne prie širdies, nieko tokio. Paprasčiausiai kasdien atlik kelis pratimus namuose.

Pirmas pratimas. Suglausk delnus ties krūtine tarsi melstumeisi. Alkūnės tegul lieka išskėstos į šonus taip, kad dilbiai eitų horizontaliai grindų. Spausk delnus vienas į kitą 5 sekundes. Kartok 20 kartų.

Antras pratimas. Ištiesk rankas į priekį , delnus nusuk į apačią. Sudėk vienos rankos dilbį ant kitos. Kelk taip sudėtas rankas į viršų apie 10 centimetrų ir nuleisk į pradinę padėtį. Pratimą kartok 20 kartų.

Trečias pratimas. Atsistok veidu į sieną suglaustomis ir kiek sulenktomis kojomis taip, kad ranka lengvai pasiektum sieną. Ištiesk rankas ir delnais pečių aukštyje ir plotyje atsiremk į sieną. Lėtai lenk alkūnes, kol tarp veido ir sienos liks keli centimetrai. Pratimą kartok 30 kartų.

Smulkmena, bet labai svarbi – teisinga laikysena akimirksniu pagražina figūra. Todėl pilvą įtrauk, o krūtinę atstatyk. Ji iškart atrodys iškilesnė.

Krūtų odos priežiūra

Krūtų oda itin plona ir pažeidžiama, todėl ją prižiūrėk taip pat atidžiai kaip ir veido. Kitaip oda praras elastingumą, tįs, o krūtys subliūkš ir nukars. Tad rūpinkis, kad oda nepritrūktų drėgmės.

Rinkis kūno kremus ar losjonus, kuriuose yra jūros dumblių ir vitamino C. Šios veikliosios medžiagos skatina kolageno gamybą. Tačiau niekada kūno priežiūros produktų nemasažuok į krūtis išilgais ir stipriais judesiais. Taip tik ištampysi odą. Geriau švelniais sukamaisiais judesiais.

Kontrastinis dušas suaktyvins kraujotaką ir oda bus geriau aprūpinama reikiamomis medžiagomis. Tačiau niekada nenukreipk dušo srovės tiesiai į krūtis. Stipri srovė gali pamažu ištampyti odą.

Nepamirš kartą per savaitę (ne dažniau) šveitikliu nušveisti visą dekoltė zoną. Bus suaktyvinta kraujotaka ir pašalintos raginės ląstelės. Tačiau šveitiklis turėtų būti itin švelnus, jokiu būdu ne rupus.

Plonai krūtų odai itin kenkia saulės spinduliai, todėl nepamiršk dekoltė srities patepti apsauginiu kremu. Geriausia kuo didesniu SPF numeriu. Jei negali gyventi be rudos odos, rinkis savaiminio įdegio produktus.

Jei nori stangrių krutų, stenkis nemiegoti ant pilvo. Tavo kūno svoris gali pažeisti krūtų audinius. Be to, nuolatinė trintis į patalus kenkia odai.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis