Greitas rezultatas: kaip atsikratyti patinusių paakių?

Maišeliai po akimis - aktuali bėda ne tik brandesnio amžiaus, bet ir jaunoms moterims. Vienos su jais kovoja kaukėmis, kitos reguliuoja mitybą, trečios naudoja ledo kubelius. Ką gi, nevark bandydama naujų būdų, siūlome pabandyti jau žinomus, tačiau tikrai veikiančius.

ŠALTIS

Tai vienas greičiausių ir paprasčiausių būdų panaikinti maišelius po akimis. Šaltis veikia kaip masažas – pagreitina limfos tekėjimą ir stimuliuoja kraujotaką. Ledo kubeliai iš šaldytuvo padės nuslūgti akių zonoje esantiems pabrinkimas. Atsigulk ir dėk leduką ant vienos akies, paskui – ant kitos. Užteks ir 1 minutės.

Po tokios procedūros neik iš karto į lauką, taip pat nedaryk mankštos, jei treniruotės metu reikia galvą palenkti žemyn.

MASAŽAS

Maišeliai po akimis yra blogos limfos cirkuliacijos pasekmė. Kad pagreitėtų tarpląstelinio skysčio tekėjimas ir jis judėtų ten, kur reikia, atlik keletą judesių. Viduriniais pirštais spaudinėk iš pradžių viršutinius akių vokus pagal antakio liniją, judėdama link smilkinio, o paskui spausk apatinius vokus. Tokių masažinių ratukų aplink akis padaryk 5. Paskui 2 kartus judėk (irgi spaudinėdamos pirštu) nuo vidinių akių kampučių palei nosies liniją.

Alternatyva šiam limfodrenažiniam masažui gali būti ir specialios kosmetinės priemonės su rutuliniu masažuokliu.

STOP ANGLIAVANDENIAMS PRIEŠ MIEGĄ

Tai, kad sūrus maistas kaupia vandenį organizme, žino visos. Tačiau dažnai pamirštame, kad ir angliavandeniai sulaiko skysčius. Jų reikia visai nedaug: pavyzdžiui, 1 g angliavandenių sulaiko 4 g vandens. Atsisakyk vakare saldumynų, makaronų, ryžių, bulvių, duonos. Geriausiai tiktų vakarienė, kurios pagrindas yra baltymai. Tada skysčių galėsi gerti, kiek norėsi. Tik ne alkoholio, nes jis surenka skysčio likučius būtent ten, kur nenorime, – po akimis.

ORGANIZME SUSIKAUPUSIŲ SKYSČIŲ ŠALINIMAS

Kava, vanduo su citrina, spanguolių sultys, ramunėlių, asiūklių ir kadagių arbata skatina skysčių šalinimą iš organizmo. Taip pat efektyvūs yra pankoliai, salierai, agurkai, baklažanai (tik švieži).

Kai kurių tyrimų duomenimis, pienas ir pieno produktai, atvirkščiai - sulaiko skysčius organizme. Kad ryte nebūtų maišelių paakiuose, labai kruopščiai rinkis patiekalus vakarop, nuo penktos valandos.

JUDĖJIMAS

Sportas pagreitina kraujo apytaką ir su prakaitu pašalina skysčių perteklių iš organizmo. Pusvalandis bėgimo, kardio treniruotė ar aerobika ryte ir maišelių paakiuose neliks nė pėdsako.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis