Kaip išryškinti ir padailinti savo užpakaliuką

Manai, vyrukai labiausiai dėmesį atkreipia į tavo krūtinę? Anaiptol! Užpakaliukas - ne ką silpnesnis tavo grožio ginklas. Gal metas skirti jam daugiau dėmesio?

Laimės valanda odai

Naujausias mados klyksmas – veido puoselėjamoji procedūra žandukams anapus pusiaujo. Ilgokai prauskis duše, kad atsivertų poros. Po 15 minučių kilpinio audinio plaušine ir granuliuotu odos šveitikliu nedideliais ratukais vienodai įtrink sėdmenų odą, kad išlygintum šiurkštesnes vietas. Nusipraususi pasitepk stangrinamąja veido kauke. Šlakelį šios kaukės išspausk ant delno ir įberk žiupsnelį šviežiai maltos kavos – kofeinas pašalina vandenį iš riebalinių ląstelių, todėl oda atrodo stangresnė ir lygesnė. Palaikyk kaukę maždaug dešimt minučių ir nuplauk vandeniu. Prieš tepdama drėkinamąjį kremą, gali sėdmenis dar padengti apsaugine priemone nuo bikinio srities spuogelių – joje turi būti glikolio rūgšties (šalina negyvas odos ląsteles ) ir salicilo rūgšties (naikina bakterijas, galinčias išprovokuoti spuogelius anapus pusiaujo).

Idealios kelnaitės pagal figūrą

Jei užpakalis... plokščias
Rinkis klubus aptempiančias V formos kelnaites. Ties sėdmenų centru jos siaurėja ir kuria pilnesnių žandukų iliuziją.

Jei užpakalis... sportiškas
Idealiai tiks prigludę šortukai pažemintu juosmeniu: jie pabrėš žandukų stangrumą ir išryškins moteriškus iškilumus.

Jei užpakalis... riestas ir aptakus
Pirmenybę teik visiškai užpakaliuką dengiančioms kelnaitėms su siauromis juostelėmis šonuose – toks kirpimas kreipia žvilgsnį į viršų ir taip kuria mažesnių bei plokštesnių sėdmenų įspūdį.

Bronzos efektas

Net jei oras žvarbus, gali sėdmenims suteikti tokį dailų rusvą atspalvį, lyg būtum savaitę varčiusis atogrąžų paplūdimiuose.

1. Nušveisk odą duše – pašalinsi negyvas odos ląsteles, kad tolygiau įsigertų savaiminio įdegio kremas ar losjonas. Šveitiklį gerai nuplauk, odą nusausink.

2. Dešinę koją užkelk ant vonios krašto (kad išsilygintų po sėdmenimi esanti odos raukšlė ir lygiai paskirstytum savaiminio įdegio priemonę) ir tą pačią sėdmenų pusę plačiais apskritimais vienodai tepk kremu (geriausia – porolono teptuku, kurį gali įsigyti statybinių medžiagų ir namų dekoravimo parduotuvėse). Sėdmenų plyšelio oda plonesnė ir jautresnė, tad šios vietos verčiau neliesk.

3. Ant vonios krašto užkeltą koją palaikyk maždaug dvi minutes, kad savaiminio įdegio priemonė šiek tiek nudžiūtų.

4. Tą pat pakartok su kairiąja puse.

5. Kai kremu būsi patepusi abu žandukus, patikrink, ar pavyko juos vienodai padengti savaiminio įdegio kremu. Visus likusius dryžius ar netolygumus perbrauk švaria latekso kempinėle makiažui valyti.

Sėdi ir nevargsti

Specialistai šiuo klausimu laikosi vieningos nuomonės: kenksminga visą dieną sėdėti prispaudus uodegą. Tačiau ką gali pakeisti, jei dirbi sėdimą darbą? Mokytis įveikti skausmus ir diskomfortą, kurį pajunti prikalta prie kėdės aštuonias valandas.

Daryk pertraukas ir kaitaliok sėdėseną: atsistok bent jau kas pusvalandį. Pertrauka neprivalo būti ilga ir tau nė nebūtina kur nors eiti: vien pakelti sėdynę nuo kėdės ir bent minimaliai pajudėti – tai jau daug. Vėl atsisėdusi kaitaliok sėdėseną – sėdėk tai ant kėdės krašto, tai ties pačia atkalte visiškai į ją atrėmusi nugarą (niekada nesėdėk per kėdės vidurį, nes tokia sėdėsena verčia kūprintis). Pasitampyk: kaskart atsistojusi pražerk kojas pečių pločiu, delnus dėk ties strėnomis ir loškis į juos. Taip bus tempiami apatiniai nugaros raumenys, kurie susitraukia, kai sėdi.

Pasiūlyk temą COSMOPOLITAN portalui, o mes net trims skaitytojoms padovanosime 3 mėn. žurnalo „COSMOPOLITAN“ prenumeratą!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis