Jogurtinė dieta: minus 4–6 kg per 10 dienų

Jogurtinė dieta buvo sumanyta dar trisdešimtaisiais praėjusio amžiaus metais. Šitaip figūras gražindavosi vienos Šveicarijos sanatorijų pacientai. Liudininkų teigimu, dieta padėdavo greitai sulieknėti be žalingų padarinių organizmui.

Esmė ta, jog natūraliame jogurte yra gausybė naudingų medžiagų, kurios, be visa kita, dar ir spartina medžiagų apykaitą. Jame yra lengvai pasisavinamų gyvulinės kilmės baltymų, daug kalcio, kalio, A ir B grupės vitaminų. Kitaip tariant, atsikratant kilogramų (4–6 per 10 dienų) dar ir stiprinimas imunitetas bei kaulai.

Tačiau dar nebėk į artimiausią prekybos centrą: tau reikia tik natūralaus, termiškai neapdoroto produkto, kuris naudingąsias savybes gali išsaugoti vos kelias dienas (įprastai ne daugiau kaip 10). Todėl įdėmiai tikrink etiketėje nurodytą galiojimo laiką. Natūralus jogurtas gaminamas steriliomis sąlygomis iš pieno naudojant specialias išrūgas. Jei tik įbersi cukraus ar pridėsi vaisių, visas procesas sutriks, ir galiausiai liks ne jogurtas, o elementarus pieno gėrimas, kuris su dieta neturi nieko bendra. Deja, parduotuvių lentynose dažniausiai išrikiuoti kaip tik tokie jogurtai. Laimė, yra ir natūralių.

Laikymosi principas

Šios dietos negalima pavadinti ypač griežta – tai ir yra jos pranašumas. Jos trukmė – 10 dienų. Kasdien reikia suvartoti po 500 ml jogurto. Be abejo, ne vienu prisėdimu – padalijus šį kiekį į 4–5 porcijas. Galima valgyti tik jogurtą, o galima juo gardinti salotas ar net sriubą. Svarbiausia tokiu atveju neviršyti mėsos ir daržovių normos.

Kasdien leidžiama suvartoti 100 g neriebios mėsos ar žuvies. Galima suvalgyti 300 g daržovių (žalių, virtų, troškintų įprastai ar garuose, bet tik ne keptų) ir vaisių.

Jokiu būdu negalima valgyti saldumynų, riebios mėsos, dešrų, sūdytų, marinuotų produktų, gerti arbatos ar kavos su cukrumi. Draudžiami ir kai kurie vaisiai: vynuogės, bananai, abrikosai, melionai, kriaušės ir arbūzai. Visi, kuriuose yra tiek daug cukraus.

Gerti reikia ir privalu – žolelių arbatų, natūralių (geriausia – šviežiai spaustų) sulčių ir negazuoto mineralinio vandens (mažiausiai – po du litrus kasdien).

Meniu pavyzdys

Pusryčiai: pusė puodelio šiltos nesaldintos arbatos, pusė stiklinės / indelis jogurto su šviežiais ar džiovintais vaisiais, pusė stiklinės skiestų granatų sulčių.

Pietūs: jogurtinė sriuba (jogurtas, agurkai, kapoti žalumynai, alyvuogių aliejus), 100 g virtos mėsos su agurkų, pomidorų ir žalumynų salotomis (galima pagardinti citrinų sultimis), pusė stiklinės jogurto ir tiek pat skiestų granatų sulčių.

Pavakariai: pusė stiklinės / indelis jogurto su vaisiais ar daržovėmis (pavyzdžiui, supjaustytus pomidorus pagardink užpilu, paruoštu lengvai suplakus jogurtą su garstyčiomis ir druska), mineralinis vanduo.
Vakarienė (ne vėliau kaip 4 valandos prieš miegą): šilta arbata, jogurtas su troškintomis daržovėmis, skiestos granatų sultys.

Būk atsargi

Nepaisant daugybės pliusų, ši dieta tinka anaiptol ne visiems. Tad pirmiausia išsiaiškink, ar nesi alergiška pagrindiniams šios dietos produktams – jogurtui ir citrusiniams vaisiams. Ji netinka ir tuo atveju, jei esi linkusi į virškinamojo trakto sutrikimus.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis