6 būdai, kurie padės ryte atsibusti daug greičiau

Esi viena tinginukių, kurioms taip gera ilgiau pasivartyti lovoje? O galbūt tiesiog automatiškai vis išjungi žadintuvą? Ką gi, štai keli būdai, kurie padės atsikratyti sunkaus kėlimosi problemos.

1. Nakties poilsis skirstomas į ciklus, kurių kiekvienas trunka apie 100 minučių. Miego ciklas susideda iš lėtos ir greitos miego fazių. Rytą pradėsi žvali, jei prabusi greito miego fazės metu. Keltis geriausia po devynių valandų miego, pusantros valandos bėgyje.

2. Pabusti bus kur kas paprasčiau, jei miegamajame palaikysi tinkamą temperatūrą. Vėsi aplinka skatina organizmo veiklos aktyvumą, tonizuoja, todėl kėlimosi metu temperatūra turėtų būti nuo 17 iki 24 laipsnių šilumos. Jei kambaryje nebus tvanku, ankstyvą rytą pramerkus akis jausiesi žvalesnė nei įprastai. Tad metas ropštis iš šiltų pūkinių patalų!

3. Kiek kartų ryte nejučiomis atidedi žadintuvo signalą? Rodos, tai jau tapo automatiniu veiksmu, kurį sunku kontroliuoti. Dėl šio nevalingo veiksmo turbūt teko ne kartą pramiegoti svarbų susitikimą ar tiesiog pavėluoti į darbą.

Ką daryti? Pirmiausia pakeisk žadintuvo skambėjimo toną į ypač erzinantį, o telefoną / žadintuvą padėk ten, kur ranka pasiekti jo negalėtum, kad tektų kiek pasivaikščioti. Pamažu priprasi atsikelti be žadintuvo atidėjimo, o pasivaikščiojimas iki jo išsklaidys miegus.

4. Tam, kad pažadintum savo kūną iš pradžių turėtum neskubėdama pasirąžyti: įtempk kojas, ištiesk nugarą, įtempk rankų raumenis. Taip pat gali keletą kartų sungiaužti ir atpalaiduoti vienos ir kitos rankos kumščius. Dar vienas efektyvus būdas – masažuoti ausų lezgelius arba pirštų pagalvėles. Šiose vietose yra receptoriai, masažu juos suaktyvinusi ir pažadinsi savo sąmonę.

5. Miegi ne viena? Tuomet bene greičiausias būdas pabusti - rytinis seksas. Greičiausiai niekas kitas taip neveikia, kaip rytinės glamonės ir savotiška intymi mankštelė.

6. Į blausiai apšviestą ar visiškai tamsią patalpą organizmas reaguoja kaip į nakties metą, kuomet jis ilsisi. Jei nesukelia diskomforto, miegoti eik neužtrauktomis užuolaidomis. Pro langą plūstanti šviesa padės lengviau pabusti ir puikiai nuteiks geros dienos pradžiai.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis