Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?

Kaip žinoti, kad sapnas yra pranašiškas?

"Ar galima tikėti sapnais? Kaip žinoti, kad sapnas yra pranašiškas?", - klausia skaitytoja Gabija.

Atsako vedų astrologas, chiromantas, filosofas Egidijus Gubinas:

Ajurvedoje sakoma, kad nėra galingesnės medicinos praktikos ir geresnio būdo gyventi sveikai, kaip dienos režimo laikymasis (ėjimas tuo pačiu laiku miegoti, keltis ir valgyti).

Bhagavadgitoje 6.17 parašyta: „Kas saikingai maitinasi, miega, ilsisi ir dirba, tas praktikuodamas yogos sistemą gali numaldyti visas materialias kančias“. Todėl mūsų miego kokybė ir sapnai priklauso nuo dienos režimo laikymosi.

Vienas iš teiginių, ką teko girdėti apie sapnų išsipildymą, kad tai priklauso nuo laiko, kada sapnas buvo susapnuotas. Jeigu sapnavote:

- nuo 20 iki 22 val., sapnas gali išsipildyti per metus;

- nuo 22 iki 24 val., sapnas gali išsipildyti per pusę metų;

- nuo 24-2 val., sapnas gali išsipildyti per 3 mėnesius;

- nuo 2 iki 4 val., sapnas gali išsipildyti per mėnesį;

- nuo 4 iki 6 val., sapnas gali išsipildyti per 10 dienų.

Saulėtekio metu – tą pačią dieną.

Tam, kad nesisapnuotų košmarai, Ajurveda rekomenduoja, kad geriausias laikas miegui 3 val. po saulėlydžio ir prabudimas 1,5 val. iki saulėtekio.

Jeigu žmogus eina miegoti pilnu pilvu, praranda energiją. Energija, kuri skirta atstatyti organizmą, skiriama maisto virškinimui, tokiu būdu kūnas nuodijamas ir sapnuojasi košmarai.

Miegamajame oras turėtų būti šviežias.

Ajurveda teigia, kad tas, kuris niekada nemiega dieną ir neina miegoti anksčiau, nei 3 valandos po valgio, visada turės patrauklią išvaizdą. Taip pat rekomenduojama prieš miegą švarias pėdas pasitepti sezamo aliejumi, tai padės išlikti sveikam ir atstatyti imuninę sistemą.

Prieš miegą palanku pamedituoti, giliai pakvėpuoti. Nepalanku miegoti su kojinėmis.

Nepalanku miegoti virtuvėje ir laikyti maistą miegamajame.

Jeigu šalta kambaryje, tada gulėkite ant kairio šono ir kūnas sušils greičiau.

Miegojimas dieną gali privesti prie kvėpavimo sistemos ligų. Dieną gali miegoti tik tie, kurie pavargo po sunkaus fizinio darbo, ligoniai, kenčiantys skausmą, kenčiantys nuo kvėpavimo sistemos ligų. Trumpas miegas rekomenduojamas tiems, kurie laikosi pasninko, turi sveikatos problemų ir tiems, kurie gyvena labai šiltame klimate, o kitiems nerekomenduojama.

Ką daryti susapnavus palankų sapną?

Susapnavus palankų sapną, jeigu miegosim toliau, tai neišsipildys, todėl palanku likusią dalį nakties melstis.

Kaip išvengti nepalankių sapnų?

Geriausias būdas prieš miegą galvoti apie Kūrėją, apie šventas vietas ir šventuosius.

Susapnavus nepalankų, reikia vėl užmigti ir niekam apie tai nepasakoti. Ryte pagalvoti apie Dievą ir pasimelsti, padaryti kokį nors gerą darbą.

Kaip prisiminti sapną?

Po prabudimo nesijudinti, prie lovos laikyti bloknotą su tušinuku užsirašymui. Kuo sąmonė dvasingesnė, tuo sapnai gali būti dvasingesni.

Kaip apsisaugoti nuo negatyvių sapnų?

Palanku, jei virš lovos kabo Šventojo paveikslas. Namuose skambanti dvasinė muzika ir deginami smilkalai išgina nelabuosius. Prieš miegą derėtų vėdinti kambarį, o prabudus išvalyti grindis. Negatyvios būtybės nesiartina prie švaraus proto, todėl reikia stengtis palaikyti savo sąmonę švarią ir atsikratyti žalingų įpročių. Prieš miegą rekomenduojama skaityti šventraščius, nes tai pakelia mūsų sąmonę.

Klausimai – atsakymai Čikagos laikraščiui „Geras“/ www.gubinas.lt

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis

Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?