Mokslininkų metodas, kuris padės greičiau užmigti

Tais atvejais, kai netikėtai pabundi vidury nakties, stenkis laikytis šių trijų taisyklių, kad vėl saldžiai užmigtum.

Neik į tualetą
Žinoma, tik tuo atveju, jei noras nėra stiprus. Atsikėlus iš lovos padažnės pulsas, širdies ritmas, ir būsi „išplėšta“ iš sapnų karalystės. Jei, užuot tyliai ir ramiai gulėjusi lovoje, nueisi iki tualeto ir atgal, tau bus sunkiau užmigti.

Nežvilgčiok į laikrodį
Lažinamės, dažnai tai darai, norėdama sužinoti, kiek valandų tau dar liko pamiegoti iki žadintuvo signalo! Juo labiau nepatartina žiūrėti į laikrodį telefone – mėlyna ekrano spalva trikdo miego hormono melatonino gamybą, todėl lovoje vartysiesi dar ilgiau.

Neskaičiuok, kiek dar liko laiko iki kėlimosi
Taip priversi smegenis aktyviau dirbti, o tai yra visiškai nereikalinga, jei nori vėl nugrimzti į gilų miegą.

O jei užmigti nepavyks, išbandyk daktaro Andrewso Weilo metodą, padedantį pasinerti į miegą vos per minutę. Tiesa, šimtaprocentinės garantijos neduodame, bet nemažai bandžiusiųjų šį metodą labai giria.

4-7-8“ metodas susideda iš trijų žingsnių:

* neskubėdama skaičiuok iki 4 ir tuo metu giliai įkvėpinėk pro nosį;
* sulaikyk kvėpavimą ir tokiu pačiu greičiu skaičiuok iki 7;
* skaičiuok iki 8 ir tolygiai iškvėpinėk orą pro burną.

Viso šio metodo paslaptis - širdies ritmo lėtinimas. Kai stresuoji, nerimauji ar tiesiog įtemptai galvoji, tavo kraujyje padidėja adrenalino kiekis, neleidžiantis tau atsipalaiduoti. Gilus kvėpavimas sulėtina širdies rimtą, taigi veikia kaip tikriausi raminamieji!

Be kvėpavimo, tu esi priversta sukoncentruoti dėmesį į skaičiavimą - tokiu būdu mintys nukreipiamos kita linkme, todėl organizmui nebėra pagrindo ir toliau gaminti adrenaliną.

Pabandyk „4-7-8“ techniką pakartoti kelis kartus iš eilės prieš miegą. Turėtum pajusti, kaip po 3 ar 4 pakartojimų tavo kūnas ir protas atsipalaiduos, logiškai dėliojamos mintys pradės blankti ir užleis vietą pasąmonės vaizdiniams. Tikimės, šis metodas tau padės!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis