10 vaistų nuo išsiblaškymo

Kai pameti trečią lietsargį per savaitę, o prieš išeidama į darbą visą pusvalandį ieškai akinių nuo saulės, visai pamiršusi, kad juos jau esi užsidėjusi ant galvos tarsi plaukų lankelį, darosi nebe linksma. Draugės, žinodamos šią tavo ydą, tik numoja ranka: nieko nepadarysi, nuo išsiblaškymo vaistų nėra. COSMO prieštarauja: tikrai yra!

Ir nors negalime nesutikti, kad išsiblaškymas turi savotiško žavesio, be to, dažniausiai yra būdingas gabioms, kūrybingoms asmenybėms, vis dėlto jei jis ima erzinti ir trukdyti tau pačiai – metas imtis priemonių!

1. Pailsėk. Paprastas, bet tikrai veiksmingas patarimas. Pasistenk bent jau savaitgalį nejungti nei kompiuterio, nei televizoriaus, atitrūk nuo įprastos veiklos, pusdieniui pakeisk aplinką. Grįžus lengviau seksis sukoncentruoti dėmesį.

TAIP PAT SKAITYK: 5 būdai, kaip susikaupti darbe

2. Pasirūpink dienos režimu. Miego stygius, chroniškas nuovargis – tiesiausias kelias į užmaršumą ir dėmesio koncentravimo problemas.

3. Sveika mityba – būtina sąlyga. Vitaminų ir mineralų trūkumas organizme silpnina atmintį, tampa sunkiau susikaupti. Atmintį stiprinti padeda citrusiniai vaisiai, obuoliai, prieš egzaminus gali gerti baziliko nuoviro.

4. Treniruok atmintį. Mokykis užsienio kalbos žodžių, spręsk kryžiažodžius, lošk kortomis, žaisk šachmatais, per mėnesį išmok bent vieną eilėraštį mintinai. Pravers ir gydantis išsiblaškymą, ir prireikus pademonstruoti savo erudiciją.

TAIP PAT SKAITYK: Darbų pridavimas: kaip išlikti darbinga 24 val.?

5. Naudokis pagalba. Priminimo funkcija mobiliajame telefone, lipnūs lapeliai užrašams ir netgi paprasčiausias darbo kalendorius – tavo paslaugoms. Rašykis svarbias smulkmenas, kurių nevalia užmiršti.

6. Įsimink ką gali. Stenkis tam tikrą dalį informacijos ne tik užsirašyti, bet ir įsiminti. Pavyzdžiui, mamos, vaikino ir geriausios draugės telefono numerius išmok mintinai ir stenkis dažniau rinkti spaudydama skaičius, o ne ieškodama vardo.

7. Aromaterapija – taip pat veiksminga. Išsiblaškėliams rekomenduojama kvėpinti namus ir daiktus rozmarinų, levandų, citrinos, pačiulių, kvapiosios kanangos, baziliko eteriniais aliejais.

8. Įsimink detales. Pavyzdžiui, važiuodama į darbą mintyse fiksuok tave lenkiančių automobilių spalvą, markę, numerius. O po to mintyse pamėgink suskaičiuoti, kiek automobilių taip įsidėmėjai. Taip palengvai išmoksi koncentruoti savo dėmesį ten, kur pati panorėsi.

TAIP PAT SKAITYK: Kaip ryte lengvai išsiristi iš lovos?

9. Dienos reziumė. Prieš užmigdama mintyse atkurk dienos įvykius ir pasikartok, kas nutiko svarbiausia, su kokiais žmonėmis susitikai (maksimaliai tiksliai apibūdink jų išvaizdą, prisimink vardus), apie ką kalbėjotės, kokia šiandienos patirtis, manai, tau labiausiai pravers ateityje.

10. Pajudėk. Sportas ir aktyvus laisvalaikis – tai veikla, kuri geriausiai treniruoja tavo reakcijas, gebėjimą būti "čia ir dabar" ir neskrajoti mintyse padebesiais. Tam idealiai tinka krepšinis, futbolas, tenisas ir pan. Tiesa, geriau venk monotoniškos veiklos, kurią gali atlikti "autopilotu": bėgimo ristele, pasivažinėjimo dviračiu, pasyvaus treniruoklių kankinimo.

Supertriukas. Kartą viena bičiulė, kuri, atrodytų, niekada nieko nepamiršta, atskleidė paslaptį, kaip jai tai pavyksta: "Kaskart, kai susiruošiu išeiti iš namų, mintyse "prasuku" filmuką, kur turiu nueiti ir ką padaryti, tuo pačiu vardydama daiktus, kurių man prireiks. Taip pasitikrinu, ar visi jie yra mano rankinėje". Pamėgink – gal tai padės ir tau?

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis