Skaitytojos patarimai: kaip per pusmetį aš numečiau 29 kilogramus

Gavome laiškelį nuo mūsų skaitytojos Dianos, kuriuo dalinamės su tavimi. Galbūt Dianos patirtis ir patarimai padės ir tau siekti savo tikslų.

Sveiki, pradėsiu nuo to, kad man pavyko numesti svorio be jokių dietų, todėl dabar noriu pasidalinti patarimais su merginoms, kurios kovoja su antsvoriu. Mano ūgis 170 cm. Kadaise svėriau 97 kg, tačiau nuo šių metų vasario mėnesio jau numečiau 29 kilogramus ir dabar sveriu 68 kg.

Mano manymu visi žmonės gražūs, bet sverdama beveik šimtą kilogramų tokia nesijaučiau: buvau visiškai užsidariusi, nepasitikinti, galima sakyti, bjaurėjausi savimi. Bet aš numečiau tą nereikalingą svorį, kuris tik trukdė man gyventi. Noriu duoti keletą patarimų, kaip lengvai sulieknieti nesilaikant jokių dietų (o jų išbandžiau nemažai), neprakaituojant valandų valandas sporto salėje ir nevartojant jokių liekninamųjų tablečių.

COSMO skaitytoja Diana prieš ir po

1. Turi norėti numesti svorio. Teiginiai „Ai, greičiausiai man nepavyks, todėl ir nebandysiu“ – labai blogi. Su dideliu noriu ateina ir didelės pastangos.
2. Aiškiai žinok, kiek nori sverti. Turi žinoti koks tavo ūgis ir koks pagal tavo ūgį svoris yra tinkamas. Blogai jeigu nori būti per liekna. Tikslai turi būti realūs ir racionalūs.
3. Pamilk maistą. Mylėk maistą ne kaip apsirijėlė, kuri iš karto turi suvalgyti viską, o kaip gurmanė, kuri mėgaujasi maistu, o ne jo kiekiu.
4. Valgyk kuo įvairesnį maistą, taip pat dažnai gamink ką nors naujo, juk receptų tiek daug.
5. Valgyk iš mažos lėkštės. Mažiau yra daugiau.
6. Neatsisakyk kartais pasmaližiauti. Jeigu užsimanei šokoladuko – valgyk, tik saikingai, o ne dėžėmis.
7. Stenkis atsisakyti greito maisto, tačiau jeigu kartais atsispirti pagundai neišeina, stenkis valgyti pirmoje dienos dalyje.
8. Valgyk pusryčius. Juos valgyti būtina. Pusryčiai turėtų būti sotūs, bet neriebūs.
9. Gerk daug vandens. Per dieną turi išgerti 2,5l natūralaus paprasto vandens. Jį gerk prieš valgį, po, bet kada.
10. Vaikščiok pėstute visur. Jeigu nemėgsti sporto klubų ir ilgų treniruočių , vaikščiojimas puiki alternatyva. Mano patarimas: jeigu vairuoji automobilį, siūlau kurį laiką jį pamiršti ir į darbą vaikščioti pėstute (nebent tavo darbas už daugiau nei 10km) ir stengtis nevažinėti autobusais.
11. Einant į parduotuvę susidaryk pirkinių sąrašą. Taip nenusipirksi to, ko nereikia.
12. Pasirink mėgstamą sporto šaką. Gal mėgsti tenisą, o gal plaukioti? Pasirinkusi veiklą, kuri tau patinka, ne tik lieknėsi, bet ir jausi malonumą.
13. Valgyk sriubas. Šis maistas yra puikus metant svorį
14. Gamink valgį pati. Jeigu anksčiau valgydavai restoranuose ar pirkdavai pusfabrikačius, pats laikas pradėti gaminti pačiai. Net jei ir nemoki, internete pilna sveiko maisto gaminimo pamokų.
15. Žiūrėk į visą lieknėjimą protingai ir optimistiškai, bet nesitikėk greitų rezultatų. Normalu per savaitę numesti nuo 1 iki 4kg. Ir nereikia išsigąsti, jeigu svoris krito normaliai ir staiga priaugai kelis kilogramus. Tai yra visiškai normalu. Geriausia svori tikrinti ne svarstyklėmis ,o drabužiais: jeigu anksčiau negalėjai užsisegti kokios nors suknelės,o dabar ji lengvai užsisega, rezultatas yra akivaizdus.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis