Mažos gudrybės, kurios padės pasijusti geriau

Būna akimirkų, kai gyvenimas atrodo labai jau pilkas. Neverta laukti, kol jis teiksis nušvisti ryškiomis spalvomis. Pagerink savijautą šiomis paprastomis žaibiško poveikio gudrybėmis.

* Pakelk riešą prie lūpų ir pūstelėk į jį šilto, drėgno oro. Oda šioje vietoje ypač jautri, tad bus itin malonu.

* Nuvarginta aukštakulnių, padėk ant grindų buteliuką vandens ir paridenk jį pirmyn atgal iš pradžių viena, paskui – kita pėda. Mmm...

* Aukštielninka išsitiesk ant minkšto kilimo, kojas kiek praskėsk, rankas ištiesk į šalis. Atsipalaiduok ir tiesiog leisk sau kelias akimirkas lėtai grimzti į minkštą pagrindą.

* Pasikeisk kojines. Pasiimk atsargines į darbą ir vidury dienos persimauk – pasijusi atsišviežinusi.

* Užsiskaitei lovoje? Prieš miegą apversk pagalvę, kad šaltoji jos pusė maloniai vėsintų odą.

* Prispausk du pirštus prie riešo tiesiai po mažuoju piršteliu. Palaikyk spausdama 30 sekundžių. Akupunktūros specialistų teigimu, šitaip per kūną siunti malonias bangeles.

* Tiks tik ilgaplaukėms: suimk plaukus apie 5 cm nuo apačios ir perbrauk jais it teptuku per kaklo šonus ir raktikaulius. Malonu, ar ne?

* Užuot greitai mazgojusi rankas, daryk tai lėtai, mėgaudamasi šiltu tekančiu vandeniu.

* Perbrauk pirštais per kelių linkius. Pradėk nuo blauzdų viršaus ir judėk aukštyn iki šlaunų vidurio. Jauti tą keistą pusiau kutenantį, pusiau jaudrinantį dilgčiojimą?

* Užsimerk ir lengvai delnų pagalvėlėmis spustelėk akių vokus. Tai – akių obuolių masažas, labai naudingas dalykas.

* Viduriniu ir rodomuoju pirštais suspausk įdubimą tarp pėdos ir kulkšnies: šis taškas siejamas su seksualine energija.

* Imk vieną po kito nedideles plaukų sruogas prie pat šaknų ir švelniai timptelėk aukštyn. Puikiai malšina įtampą.

* Ant biuro kėdės užmesk švelnaus audinio megztuką. Prieš svarbų susitikimą paglostyk juo vidinę rankos pusę nuo riešo iki alkūnės.

* Kad ir kiek darbų lauktų, padaryk 30 sekundžių pertrauką. Įkvėpk ir iškvėpk pro nosį (ir viena, ir kita turi trukti 3–5 sekundes). Nuleisk pečius.

* Sėdėdama prie kompiuterio, pakelk koją ir sukišk rankų pirštus tarp kojų pirštų. Apkabink, masažuok, sukaliok, tampyk ir kojų pirštus, ir pėdą.

* Labai labai lėtai pavedžiok piršto galiuku per lūpas.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis