Agnės blogas: kam vyrui vairuotojo pažymėjimas?

 (12)
Nesuprantu dviejų tipų vyrų: tų, kurie gatvėmis skraido su senomis tiuninguotomis geldomis arba lizingu pirktais „bemsais“, ir tų, kurie apskritai neturi vairuotojo pažymėjimo.
© Fotolia nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Pirmojo tipo – gatvių skraiduolių – motyvai nepateisinami, bet suprantami: užsienyje „užsikalę“ svarų (eurų), jie nežino, kaip kiečiau išsitaškyti ant gimtos žemelės. Kitas variantas – mažo penio, mažo atlyginimo ir kitų nepakankamų dydžių bei nepilnavertiškumo kompleksų kamuojami jie taip kompensuoja prarastą vyriškumą. Nė nenutuokdami, kad vienintelis dydis, kuriuo turėtų rūpintis, yra smegenys. Bet, kaip sakoma, protingam patarimų nereikia, kvailam – nepadės. Greitai skrisi, lėtai neš, – mintyse tariu kiekvienam kelių ereliui. Ir linkiu saugaus skrydžio, – taip pat mintyse. Ir viliuosi, kad kaskart jiems velnias pagalvę pakiš – kad nežus patys ir kitų neužmuš. Bet ne apie juos šis įrašas.

Labiausiai mane domina antrojo tipo vyrai – tie, kurie apskritai neturi vairuotojo pažymėjimo. Kurie jo niekada neturėjo ir turėti neketina. Žinoma, kalbu apie tuos, jau –niolikmečius su stažu. Suprask, perkopusius dvidešimtmetį. Ir tuos, fiziškai ir psichiškai sveikus, kurie teoriškai ir praktiškai vairuoti galėtų (ir turėtų). Ir domina jie mane ne todėl, kad trokštu juos „pametėti“ iki Kauno. Domina jie mane tik todėl, kad nesuvokiu – kaip statistinis vyras statistiniame Lietuvos mieste gali gyventi be vairuotojo pažymėjimo?

Na, gyventi gali. Taip gyvena tūkstančiai, net milijonai planetos gyventojų. Aš ir pati Londone nardžiau metro labirintuose, kvėpavau sloguojančių žmonių iškvėptu anglies dvideginiu ir stumdžiausi sausakimšose stotelėse. Bet, pripažink, Vilnius – ne Londonas, juo labiau – ne Niujorkas. Čia viešasis transportas taip gerai neišvystytas, kad galėtum pamiršti turįs mašiną. Čia nėra metro, čia autobusai važinėja kartą per pusvalandį, čia nuo liepos 1 dienos dingsta maršrutiniai autobusai (liaudyje meiliai „mikriukais“ vadinami), net ir taksi – ribotas kiekis. Čia autobusu iš Lazdynų į Saulėtekį važiuosi dvi valandas (palyginimui, Londono Pikadilio linija skersai miestą per pusvalandį galima pravažiuoti). Pusvalandį mindžikuoti saulėgrąžų lukštų prispjaudytoje stotelėje laukiant autobuso? Kvėpuoti kontrabandiniais „Saint Džordžo“ cigarečių dūmais? Arba mokėti kosminius pinigus už taksi paslaugas? Ar pliaupiant lietui minti dviratį? Ačiū, ne man. Man tiek motyvų pakako, kad kažkada labai seniai ryžčiausi laikyti vairavimo egzaminą.

Matyt, taip galvoju ne aš viena. Šiandien Vilniaus gatvėse pastebiu keistą tendenciją – rytais kamščiuose grumiasi ne vyrai, o moterys. Neabejoju, Kaune, Klaipėdoje ar Pabradėje situacija panaši. Šalyje įsivyravo ryškus matriarchatas – moterys ne tik pradėjo uždirbti daugiau, bet ir tapo asmeninėmis vyrų vairuotojomis. Kas bus toliau? Vyrai vaikščios su sijonais ir naudos lūpų pūstukus? Tuos, kuriuos ištaigingame vakarėlyje „Stiklių“ vidiniame kieme anąkart pristatė viena Lietuvos ponių?

Man tai nepatinka. Tiksliau, vairuoti man beprotiškai patinka. Ir lūpų pūstukai man savotiškai žavūs. Man nepatinka tai, kad kartu su paskutiniais dyzelinu ir garažu kvepiančiais vyrais nyksta ir paskutinieji testosterono likučiai – ir vyrai tuo didžiuojasi. Jie didžiuodamiesi nešioja tampres ir lakuoja nagus. Jie ilginasi blakstienas ir depiliuoja blauzdas. Jie nemato nieko bloga gyventi iš merginų kišenės. Jie netgi nemato nieko bloga neturėti vairuotojo pažymėjimo. Jie be skrupulų prašosi pavežami iki Kauno ar po darbo „pametami“ iki Akropolio.

Jie garsiai šūkauja apie savo teises į gražias, protingas, išsilavinusias moteris užmiršdami vieną svarbiausių pareigų – būti vyrais. Jie reikalauja moteris prisižiūrėti, sportuoti, trūkumus maskuoti, aukštakulnius avėti ir mini sijonus dėvėti. Kitaip tariant, jie nori moteriškų moterų patys būdami vienomis iš jų. Čia kaip iš tos alaus reklamos: susipažįsti su mergina, eini su ja apsipirkinėti, apleidi savo draugus, nejučia tampi savo merginos geriausia drauge ir galop gauni ragus, kai mergina susiranda vyrišką vyrą.

Tokių vyrų savo gyvenime sutikau lygiai tris. Ir nuoširdžiai patariu: suklusk, jeigu naujas pažįstamasis neturi vairuotojo pažymėjimo. Štai keli pavyzdžiai iš asmeninės patirties. Pirmasis, 27–erių vyrukas, buvo linkęs į meditaciją, Rytų filosofiją, svaigo nuo smilkalų, balkone augino ir rūkė žolę, uostė kokainą (kaip vėliau paaiškėjo) ir dirbo (tikriausiai tebedirba) barmenu viename populiariame Vilniaus naktiniame klube. Antrasis, 28–erių laisvai samdomas reklamos specialistas, mylėjo tik save ir bet kokių įsipareigojimų bijojo it maliarijos. Jis buvo įsitikinęs, kad moterys – tik sekso įrankis, o šeima – nereikalinga prievolė. Tiesa, jis mėgo Tarantino kūrybą – tai buvo vienintelė jo teigiama savybė. Trečiasis, 32–ejų grafikos dizaineris, gyveno nuomojamame bute su keturiais studentais ir niekada nekviesdavo manęs į svečius, nes ten, anot jo, „tūsindavosi“ studentai. Ir kartkartėmis prašydavo pavežti iki Kauno.

Aš nieko prieš pavežti iki Kauno. Kaip jau minėjau, vairuoti man patinka. Ir iki Klaipėdos pavežt galiu, jei reikia. Bet kas paveš mane, kai to reikės? Autobusas ir taksi paveš, sakysi? Tai kam tada man vyras reikalingas? Lovoje ir vibratoriaus pakanka.

Epilogas nr. 2. Vyras be vairuotojo pažymėjimo – kaip automobilis be akumuliatoriaus: išoriškai kėbulas patrauklus, bet iš vietos nepajudėsi.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vyrai

Profesionalo patarimai vyrams, kaip tinkamai prižiūrėti barzdą

Rūpintis savo išvaizda – kiekvieno prioritetas. Vyrų tam skiriančių laiko ir pinigų, su kiekviena diena, vis daugiau. Tačiau į ką privalu atkreipti dėmesį? Kokių klaidų nedaryti ir kokiais patarimais remtis, kad plaukai ir barzda būtų nepriekaištingos būklės?

Aistringa Paco Rabanne naujiena JAM – paverk jį saldžiausių tavo svajonių kūrėju

Mados namai „Paco Rabanne“ visada stebina, nes laužo nusistovėjusias taisykles ir tradicijas. Jie perteikia laikmečių dvasią tik tam, kad būtų avangardiški. Jie sumaniai ir ironiška provokuoja, kaip ir jų įkūrėjas. Jų kvapai visada šokiruoja ir yra nestandartiniai – kaip ir naujausias jų kūrinys intriguojančiu pavadinimu – „Pure XS“.

Manai atspėsi, kiek šiam gražuoliui metų? Klysti! (4)

Iš pirmo žvilgsnio iš Singapūro kilusiam modeliui Chuando Tanui duotum iki 30 metų. Šis vyras vienas retųjų, kuriems pavyko pažaboti bėgančius metus.