„Vakuumas pilve“ – metodas, padedantis greitai patobulinti pilvuką

 (27)
Dirbti su pilvo presu – užduotis ne iš lengviausių. O jei ir šiaip sportas nėra tavo mėgstamiausias užsiėmimas, tuomet atsilenkimai ir panašūs pratimai greičiausiai atidedami paskutinei minutei, kaip nemaloniausias darbas. Skubame tau į pagalbą ir siūlome metodą, kuriuo su mumis pasidalino viena sporto trenerė.
pilvo presas
© Fotolia nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Tiesa, atvirai prisipažinsime, kad pačios kol kas dar neišbandėme, tačiau žadamu efektu patikėjome ir būtinai bandysime! Taigi, anot trenerės, „vakuumo pilve“ metodas padeda akivaizdžiai pagražinti pilvo presą per mėnesį laiko – sustiprina vidinius raumenis ir išryškina pilvuko reljefą iš išorės. Beje, lankančioms jogą, metodas jau turėtų būti pažįstamas.

1. Atsigulk ant nugaros, rankos – ištiestos ir atremtos ties šlaunimis. Kelius sulenk, kad pėdos pilnai būtų ant grindų. Raumenis atpalaiduok ir lėtai iškvėpinėk orą, kol jausi, kad jo plaučiuose liko minimaliai.

2. Tuomet įtempinėk raumenis, įtraukdama pilvą (bet neįkvėpinėk oro!) Kai pilvą maksimaliai įtrauksi, sustink ir būk taip 10-15 sekundžių (pradžioje gali pavykti išlaikyti ir trumpiau).

3. Neatpalaiduodama preso labai lengvai įkvėpk (bet ne pilna krūtine), sulaikyk kvėpavimą ir dar kartą įtrauk pilvą. Vėl stenkis išsilaikyti 10-15 sekundžių. Jei gali, pakartok tą patį lengvą įkvėpimą ir pilvo įtraukimą dar kartą.

4. Atpalaiduok raumenis ir kelis kartus ramiai įkvėpk-iškvėpk. Pabaigai įtrauk pilvą kiek tik gali ir neiškvėpdama oro pasistenk jį išpūsti ir vėl įtraukti kelis kartus.

Kuo dažniaus atliksi šį pratimą – tuo greitesnis ir akivaizdesnis bus rezultatas. Pratimą reikia daryti mažiausiai 5 kartus per savaitę, tačiau jeigu rastum laiko kiekvieną dieną ryte ir vakare – būtų tiesiog tobula!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją