Specialistė pataria, kokias priemones naudoti, norint išvengti celiulito bei jo sukeltų padarinių

© Vida Press

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Dažniausiai apie celiulitą pradedame galvoti pavasarį ar vasarą, esant šiltam sezonui, nes norime būtų grakščios, lieknos, be celiulito sukeltų žymių ant mūsų kūno. Vasarai artėjant į pabaigą celiulito tema išlieka ne ką mažiau aktuali. Juk norima, kad dailus ir stangrus kūnas džiugintų ir paskutinėmis vasaros dienomis.

Vilniaus grožio ir mokymų centro MEGAMI kūno priežiūros specialistė Diana Bekasėnė pataria, kaip veiksmingai prižiūrėti kūno odą ir kokias priemones naudoti, norint išvengti celiulito bei jo sukeltų padarinių.

Kaip atpažinti ar pas tave yra celiulitas ir kokia jo stadija?

Su celiulitu susiduria apie 80-90% visų moterų. Vyrus celiulitas užklumpa daug rečiau, nes jų organizme mažai moteriškų hormonų. Pirmasis celiulito požymis – „apelsino žievelė“. Dažniausiai celiulitas atsiranda po brendimo ir lokalizuojasi sėdmenyse, šlaunyse, pilvo srityje.

Kas yra celiulitas ir kodėl jis atsiranda?

Celiulitas - toksinis riebalų susikaupimas, kai susilpnėja natūrali organizmą valanti limfos sistema ir audiniuose pradeda kauptis skysčiai. Sutrikus mikrocirkuliacijai pablogėja ląstelių mityba, jose lieka toksinai, pakinta jų pH, dėl ko jos žūsta.

Celiulito atsiradimo priežastys gali būti įvairios, viena iš jų – paveldimumas. Taip pat jis gali atsirasti ir dėl hormonų disbalanso, kuris išryškėja brendimo, nėštumo, menopauzės metu. Todėl nenuostabu, kad ir pas jaunas merginas dažnai yra matomas celiulitas. Celiulitas gali būti ir gyvenimo būdo pasekmė. Paskutiniu metu mes per mažai judame, vartojame vis daugiau greitai paruošiamo maisto, kuriame gausu dirbtinių cukraus pakaitalų, angliavandenių, aromatizuojančių medžiagų, dažų bei konservantų, mus veikia nuolatinės stresinės situacijos, įtampa, aplinkos užterštumas, ultravioletiniai saulės spinduliai, rūkymas. Vis daugiau mergaičių celiulitu suserga ankstyvame amžiuje, pradedant net nuo 14 metų. Taip atsitinka dėl per ankstyvo kontraceptinių vaistų vartojimo, greito lytinio brendimo. Tad svarbu kūno priežiūra rūpintis ir jauname amžiuje.

Beveik visi turime I stadijos plika akimi nematomą celiulitą, kuomet oda atrodo šiek tiek pakitusi. II stadijos celiulitas yra ryškesnis, kuris taip pat gali būti nepastebimas, tačiau suspaudus odą, jau matomas. I ir II stadijos celiulitas praktiškai nėra matomas, o oda yra vis dar lygi ir švelni, tačiau jau reikia atkreipti dėmesį, nes organizme prasideda skysčių kaupimosi procesas.

III stadijos celiulitas yra ryškesnis, suspaudus odą matomi gumbeliai. Kaupiantis skysčiams yra užspaudžiamos arterijos, kurios aprūpina audinius deguonimi, tuomet ir atsiranda „apelsino žievelė“. IV stadija jau yra sunki celiulito forma. Oda tampa itin gruoblėta, skausminga. Celiulitinių zonų oda yra šalta, neretai melsvo atspalvio. Atsiradus gumbeliams, vadinamiesiems „vynuogių kekėms“, galima daryti prielaidą, kad nervų galūnėlės jau yra pažeistos.

Ką daryti, kad išvengtumėte celiulito ir sumažintumėte jo sukeltus padarinius?

Visų pirma, svarbu sumažinti viršsvorį bei laikytis dietologo paskirtos dietos. Rytą rekomenduojama pradėti kontrastiniu dušu, kuris gerina kraujotaką, stangrina odą. Rekomenduojama per dieną išgerti 2-3 litrus skysčių, geriausiai mineralinio vandens ar žolelių arbatos. Itin svarbu yra reguliarus judėjimas ir sportas. Judėjimas skatina kraujotaką, limfotaką, šalina toksinus, riebalus, edemą.

Taip pat į savo kūno priežiūros procesus įtraukite ir masažo seansus, masažą rankomis arba aparatais. Masažas gerina kraujotaką, limfotaką, padeda pasišalinti šlakams, gerina raumenų tonusą, jungiamojo audinio elastingumą. Masažo dėka išnyksta arba mažėja celiulitas, sumažėja kūno apimtys, valosi organizmas, pagerėja kraujotaka ir medžiagų apykaita, gerėja raumenų tonusas, oda tampa stangri, lygi. Stipri anticeliulitinė priemonė yra Talasoterapija – tai yra SPA procedūra, kurios pagrindą sudaro dumblių vonios. Taip pat tinkamai pasirinkite ir kūno priežiūros preparatus, kūno kremus, ekstraktus, kūno losjonus, kuriuose būtų gausu vitamino A, augalo Asian Centella (azijinės medetkos) ekstrakto, kuris suteikia kraujagyslių sienelėms elastingumą ir aktyvina mikrocirkuliaciją. Kofeinas, teofilinas taip pat padeda pašalinti riebalus iš riebalinių ląstelių.

Kokios anticeliulitinės procedūros yra veiksmingiausios?

Kūno pilingas – kūno šveitimas, kurį galite atlikti ir namuose, naudojant jūros druską. Pilingui atlikti, ant kūno zonų, kurias norite paveikti, gausiai uždėkite jūros druskos, dažnai drėkinkite rankas vandeniu, kuriame ištirpinta jūros druska, ir masažuokite masažiniais judesiais.

Įvyniojimas gali būti gelio, kremo, purvo, karščio, šalčio ar neutralus. Įvyniojimams dažniausiai naudojamos priemonės su dumblu, kuris yra kelių rūšių - Laminarija dumblas, kuris veikia odos stangrumą, skatina bei gerina kraujotaką, skaido riebalinį sluoksnį, arba Rudasis mažasis dumblas FUCUS, kuris skaido riebalinį sluoksnį, gerina kraujotaką ir odos elastingumą. Rezultatai pastebimi esant tiek didesniam, tiek mažesniam antsvoriui. Įvyniojimų privalumas yra tai, kad jie padeda sumažinti poodžio apimtį, suaktyvina kraujotaką, skatina lipolizę, valo, maitina ir remineralizuoja odą. Ne ką mažiau veiksmingas yra ir kūno įvyniojimas anticeliulitiniais bentažais, kuriuose gausu kūno odą drėkinančių, gaivinančių, stangrinančių bei pakeliančių priemonių.

Anticeliulitinis masažas pagerina mikrocirkuliaciją, limfotaką, standina odą, naikina „apelsino žievelės” efektą odoje. Taip pat didelę įtaką celiulito gydymui turi limfodrenažas, vakuuminiai masažai, kūno modeliuojamieji masažai, ultragarso terapija, pulsoterapija. Norint gauti greitą rezultatą - išbandykite mezoterapiją, lazerį ar liposakciją (riebalų išsiurbimą).

Kūnu reikia rūpintis nuolat, ne tik pavasarį ar vasarą. Patariama bent du kartus per mėnesį apsilankyti pas kūno priežiūros specialistus ir atlikti specialias anticeliulitines procedūras. Taip pat stenkitės, kad jūsų mityba būtų visavertė, sportuokite, būkite kuo daugiau gryname ore, venkite žalingų įpročių bei nuolatos namie atlikite įvairias kūno priežiūros procedūras. Atminkite, kad norint gauti greitų rezultatų, svarbu derinti masažą, mitybą ir sportą kartu. Atliekant anticeliulitines procedūras, masažus, sveikai maitinantis ir reguliariai sportuojant, norimus rezultatus pastebėsite jau po pirmo mėnesio.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kai lovoje ištinka netyčiukas... arba ką būtina žinoti apie ekstra tabletes

Yra daugybę diskusijų ir klausimų, kokias kontraceptines priemones reikėtų naudoti ir kokią įtaką jos daro moterų organizmui.

Vaida Kurpienė: kokia duona tinka toms, kurios rūpinasi savo figūra

Skani, kokybiška, subalansuota sudėtimi išsiskirianti duona – tinkama sveikuoliško mitybos raciono dalis, įsitikinusi Vaida Kurpienė.

Slapti dalykai, kurie gerokai patampo tavo nervus

Galbūt nustebsi sužinojusi, kas tave verčia kramtyti kruopščiai nudailintus nagus. Atskleidžiame slaptąsias streso priežastis ir siūlome būdus susigrąžinti prarastą gerą nuotaiką.

Kokią miego pozą rinktis, jei rytais jauti nugaros skausmus

Jei ryte atsikėlusi jauti nugaros skausmus, tai ženklas, kad miegi netinkama poza. Žinome, kontroliuoti savęs miego metu praktiškai neįmanoma - net jei užmigsi ant nugaros, greičiausiai atsibusi miegodama ant pilvo ar taip, kaip esi įpratusi. Tačiau labiausiai tavo nugarai kenkiančias pozas gali šiek tiek patobulinti!

Atviras pasakojimas: ką iš tiesų reiškia sirgti depresija

Būna ir taip – ieškai ligų savo fiziniame kūne, o serga, pasirodo, tai siela! Labai atviras pasakojimas apie būseną sergant depresija.

Apgaulingi Alzheimerio simptomai: kaip atskirti ankstyvuosius ligos požymius

Nors Alzheimerio liga būdinga vyresnio amžiaus žmonėms, tačiau pastaruoju metu ji vis jaunėja. Žmonės simptomus pradeda jausti ir nuo 40 metų.

Idealiai riestas: 7 pratimai, kuriuos rekomenduoja gražiausio Instagram užpakaliuko savininkė

Jen Selter - tikrų tikriausia Instagramo žvaigždė, tituluojama gražiausio užpakaliuko savininke! Patikėk, tokios linijos - anaiptol ne gamtos dovana, o nuolatinis darbas sporto salėje. Gal ir gerai, m? Juk jeigu gali Jen, vadinasi galim ir mes!

Penki svarbūs simptomai, kuriuos išduoda tavo krūtys

Nenumok ranka, jei pastebėjai pakitimus krūtinės srityje. Tai gali būti pirmieji simptomai, kad metas susirūpinti savo sveikata ir kreiptis į specialistus.

7 atvejai, kuomet negalima užsiimti seksu

Reguliarus seksualinis gyvenimas teigiamai veikia tiek fizinę, tiek emocinę tavo savijautą. Kaip sakoma viename anekdote: „Du kartai per savaitę - sveikatai, visi kiti - tavo malonumui“. Tačiau kai kuriais atvejais patartina susilaikyti.