Seksualioms ir sportiškos blauzdoms - 5 efektyvūs pratimai

 (4)
Blauzdų raumenys, panašiai kaip pečių ir pilvo raumenys, lemia estetinę kūno išvaizdą. Gerai ištreniruotos blauzdos nuo senų senovės asocijuojasi su graikų skulptorių kūno idealu.
© Fotolia

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Štai mankštelė, kuri padės paryškinti blauzdų raumenukus ir jas padailinti. Atsimink, kad mankštintis reikėtų reguliariai, nes vienas kartas per savaitę pokyčių nepadarys.

1. Atsistok prieš kėdę plačiai išskėtusios kojas, pasistiebusi ant pirštų galų. Lėtai tūpk lyg norėtum atsisėsti ant kedės, tačiau neatsisėsk. Nugara privalo išlikti tiesi. Kai pritūpsi tiek, kad galėtum atsisėsti, lėtai grįžk į pradinę padėtį. Kartok pratimą 10 kartų. Su laiku gali padidinti pratimų atlikimo skaičių.

2. Atsistok tiesiai, rankas laikyk nuleistas ir priglaustas prie kūno. Kojos turi būti suglaustos, stiebkis ant pirštų galiukų. Pasistiebk penkioms sekundėms, tada grįžk į pradinę padėtį. Pratimą kartok 20 kartų.

3. Atsitūpk prie sienos taip, kad nugara remtųsi į sieną, o kojos sudarytų 90 laipsnių kampą. Tupėk tokioje padėtyje kuo ilgiau. Po to atsistok, pailsėk 5 - 10 sekundžių ir vėl pakartok pratimą. Taip daryk bent 5 kartus.

4. Atsistok tiesiai, rankas laikyk ant klubų. Daryk įtūpstą į priekį - ženk didelį žingsnį į priekį dešine koja ir ant jos paspyruokliuok. Po to dešinę koją pastatyk į pradinę padėtį ir tą patį pakartok kaire koja. Padaryk po 5 įtūpstus kiekviena koja.

5. Atsistok nuo sienos per ištiestas rankas. Delnais remdamosi į sieną, statyk tiesią dešinę koją kuo toliau atgal ir stenkis nuleisti kulną ant žemės. Turi pajausti tempimą. Palaikyk tokioje pozicijoje koją 15 sekundžių ir viską pakartok kita koja.

Po mankštos pamasažuok kojas, nupraususi įtrink jas kūno losjonu pradėdama nuo pirštų galiukų iki pat šlaunų. Intensyvus masažas atpalaiduoja kojų raumenis ir stangrina odą. Taip pat gali pasidaryti kontrastinę vonelę - įmerk kojas į šaltą vandenį ir palaikykite 1 minutę, tuomet perkelki į vonelę, kurioje yra šiltas vanduo, tada vėl į šaltą vonelę.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kokie požymiai išduoda, kad tavo organizmui trūksta vitamino B12

Skirtingai nuo vitamino D, kurį gali pagaminti mūsų organizmas, B12 į organizmą gali patekti tik per išorinius šaltinius. B12 yra svarbi maistinė medžiaga, kurią organizmas naudoja DNR sintezei, nervų ir kraujo ląstelių gamybai, jis aprūpina organizmą deguonimi. O jei organizmui trūksta deguonies, nuolat jausi nuovargį, kad ir kiek valandų miegosi.

Jaunos merginos istorija: nekaltybę praradau du kartus

Jei pameni, visai neseniai rašėme apie 21 metų Laurą, kuriai buvo nustatytas Mayer-Rokitansky-Kuster-Hauser sindromas arba kitaip - itin reta makšties patologija, kuomet makštis tiesiog nesusiformuoja.

Masažistas iš Egipto atskleidė, kokias klaidas darome kovodamos su celiulitu

Pasirodę pirmieji saulės spinduliai visoms moterims kasmet primena – atėjo laikas ruoštis suknelių ir sijonų sezonui! Vis dėlto, pasiruošimas gali ir nebūti toks džiuginantis kaip už lango šviečianti saulė.

Natūralios arbatos, kurios skatina skysčių pasišalinimą iš organizmo

Lieknėti gurkšnojant gardžią arbatą būtų puiku! Panašiai kaip lieknėti gulint ant sofos ir žiūrint televizorių. Tik kyla logiškas klausimas: ar tai įmanoma?

7 efektyviausi pratimai norinčioms dailesnių kūno linijų

Jei esi iš tų merginų, kurioms kantrybės sporto salėje užtenka tik 20 minučių, tuomet mūsų paruošti sporto pratimai tau tikrai tiks ir patiks. O ir į sporto salę eiti nereikės - pratimus galėsi atlikti namuose.

Seksas per mėnesines - kodėl verta tai išbandyti kiekvienai (2)

Kuomet COSMO skaitytojų klausėmė, ką jos mano apie seksą „tomis dienomis“, net 54% merginų anoniminėje apklausoje tarė TAIP! Ir skubame nuraminta tas, kurios nė karto to nebandė: kraujai upeliais tikrai nebėga, tad jei pergyveni būtent dėl to – tikrai neverta.

Liga, kuri įtraukia vis daugiau merginų: kai valgymo sutrikimai pasiglemžia gyvenimą

Jos jaučiasi išskirtinės. Vadina viena kita “Anomis” (plg., “anoreksija”). Susitikusios savo slaptose interneto svetainėse diskutuoja, kaip išgyventi dieną su šimtu kalorijų, kaip paruošti varškėčius be miltų bei kiaušinių ir apgauti gydytojus.

Mirtina kova su kalorijomis: niekas neįsivaizduoja, kokia buvau laiminga sverdama 35 kilogramus

Pasaulį jau kelis dešimtmečius krečia lieknumo karštinė. Neatsilaikėme prieš ją ir mes. Nors negailestinga kova su kalorijomis kartais baigiasi mirtimi.

O kurgi jos dingo? Kodėl metant svorį akivaizdžiai sumažėja krūtys

Pirkti dydžiu mažesnius džinsus, kuomet numeti tuos nelemtus kelis kilogramus, labai malonu. O mažesnis liemenukas tikrai nedžiugina... Deja, lieknėjimas turi ir tokį šalutinį efektą.

Įkvepiantis pavyzdys: 78 metai - ne riba pradėti sveikiau gyventi ir mesti svorį

„Niekad neturėjau polinkio sportui. Visada buvau silpnos sveikatos, o mankštindavausi tik tada, kai atsirasdavo neaiškių skausmų, nuovargis“, – neslepia istorijos herojė, pianistė Aldona Eleonora (78).