Seksualioms ir sportiškos blauzdoms - 5 efektyvūs pratimai

 (4)
Blauzdų raumenys, panašiai kaip pečių ir pilvo raumenys, lemia estetinę kūno išvaizdą. Gerai ištreniruotos blauzdos nuo senų senovės asocijuojasi su graikų skulptorių kūno idealu.
© Fotolia

Štai mankštelė, kuri padės paryškinti blauzdų raumenukus ir jas padailinti. Atsimink, kad mankštintis reikėtų reguliariai, nes vienas kartas per savaitę pokyčių nepadarys.

1. Atsistok prieš kėdę plačiai išskėtusios kojas, pasistiebusi ant pirštų galų. Lėtai tūpk lyg norėtum atsisėsti ant kedės, tačiau neatsisėsk. Nugara privalo išlikti tiesi. Kai pritūpsi tiek, kad galėtum atsisėsti, lėtai grįžk į pradinę padėtį. Kartok pratimą 10 kartų. Su laiku gali padidinti pratimų atlikimo skaičių.

2. Atsistok tiesiai, rankas laikyk nuleistas ir priglaustas prie kūno. Kojos turi būti suglaustos, stiebkis ant pirštų galiukų. Pasistiebk penkioms sekundėms, tada grįžk į pradinę padėtį. Pratimą kartok 20 kartų.

3. Atsitūpk prie sienos taip, kad nugara remtųsi į sieną, o kojos sudarytų 90 laipsnių kampą. Tupėk tokioje padėtyje kuo ilgiau. Po to atsistok, pailsėk 5 - 10 sekundžių ir vėl pakartok pratimą. Taip daryk bent 5 kartus.

4. Atsistok tiesiai, rankas laikyk ant klubų. Daryk įtūpstą į priekį - ženk didelį žingsnį į priekį dešine koja ir ant jos paspyruokliuok. Po to dešinę koją pastatyk į pradinę padėtį ir tą patį pakartok kaire koja. Padaryk po 5 įtūpstus kiekviena koja.

5. Atsistok nuo sienos per ištiestas rankas. Delnais remdamosi į sieną, statyk tiesią dešinę koją kuo toliau atgal ir stenkis nuleisti kulną ant žemės. Turi pajausti tempimą. Palaikyk tokioje pozicijoje koją 15 sekundžių ir viską pakartok kita koja.

Po mankštos pamasažuok kojas, nupraususi įtrink jas kūno losjonu pradėdama nuo pirštų galiukų iki pat šlaunų. Intensyvus masažas atpalaiduoja kojų raumenis ir stangrina odą. Taip pat gali pasidaryti kontrastinę vonelę - įmerk kojas į šaltą vandenį ir palaikykite 1 minutę, tuomet perkelki į vonelę, kurioje yra šiltas vanduo, tada vėl į šaltą vonelę.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Ar pastebėjai: daugelyje namų tykantis pavojus, kuris kenkia tavo sveikatai

Didelis drėgmės kiekis gali atsirasti kiekvienuose namuose dėl šviežio oro ventiliacijos stokos ir padidėjusio vandens garų kiekio atliekant įprastas, kasdienes veiklas. Dažnai drėgmė atsiranda netinkamai izoliuotuose pastatuose. Padidėjusi drėgmė turi neigiamą poveikį sveikatai, gyvybei bei komforto jausmui, todėl ši problema negali būti neįvertinta. Svarbu kovoti su padidėjusia drėgme ir užtikrinti sveiką gyvenamąją aplinką savo šeimai.

Prasideda didysis pokyčių projektas NORIU KEISTIS (4)

Pagaliau atėjęs pavasaris – puikus metas ryžtis pokyčiams. Vieni imasi keisti šukuosenas, kiti įvaizdį, o dar kiti dalina kūno linijas ir renkasi sveikesnę gyvenseną. Pokyčių projektas „Noriu keistis“ pakvietė savanorius mesti sau iššūkį ir siekti ne tik sveikesnio gyvenimo, bet ir dailesnių kūno linkių.