Paprastas pratimų kompleksas, kurį darydama sustiprinsi ir padailinsi kūną

© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Tinkamai parinkti ir atliekami fiziniai pratimai nepervargina organizmo, todėl gali būti atliekami kasdien. Taip sportuojant ne tik deginamas riebalų perteklius, bet ir gerinama organizmo forma, stiprinamas atsparumas. Jei nori pasiekti rezultatų, maksimaliai gali mankštintis kasdien, o minimaliai - 3 kartus per savaitę.

KRŪTINEI

1. Atsistok tiesiai, pėdos turėtų būti pečių plotyje. Rankas ištiesk į šalis, suk jomis didelius ratus - 10 kartų. Po to rankas nuleisk, lengvai purtyk ir atpalaiduok. Pratimą pakartok.

2. Atsistok taip, kaip ir pirmam pratimui. Pasiimk 0,5 -1 kg svarelius ir sulenk rankas per alkūnes, energingai atlenk atgal. Kartok 20 kartų.

3. Atsistok taip, kaip ir pirmam pratimui. Delnus suglausk prieš save ties krūtine ir energingai juos spausk 20-30 kartų. Spausdama turi jausti, kaip įsitempia rankų ir krūtinės raumenys.

LIEMENIUI

Atsistok tiesiai, pėdos turėtų būti pečių plotyje. Sulenk kelius, o rankas per alkūnes, suk liemenį, dešine alkūne siekdami kairį kelį, po to kairiąja alkūne - dešinį. Pėdų nekelk, laikyk tvirtai prispaustas prie žemės. Pratimą kartok po 20 kartų į kiekvieną pusę.

KOJOMS

Atsistok tiesiai, pėdos turėtų būti pečių plotyje, nugara tiesi, delnai ant sprando. Vieną koją sulenk per kelį, kitą koją maksimaliai ištiesk į priekį (tarsi ruoštumeisi daryti pritūpimą viena koja). Lenk liemenį link sulenktos kojos, stengdamasi krūtine pasiekti kelį. Pratimą pakartok sukeisdama kojų padėtį. Su kiekviena koja pratimą kartok po 20 kartų.

SĖDMENIMS IR PEČIAMS

Atsigulk ant pilvo, kojas ir rankas ištiesk į priekį. Tuo pat metu kelk į viršų dešinę ranką ir kairę koją, po to - kairę ranką ir dešinę koją. Pratimą kartok po 20 kartų kiekviena puse.

PILVUI

Atsigulk ant nugaros, kojas sulenk per kelius, rankas laikyk išilgai liemens ant žemės. Kelk galvą ir pečius (viršutinę liemens dalį) link kelių lyg ketintum atsisėsti. Jausdama intensyviai dirbantį pilvo presą, tokioje padėtyje turėtum išsilaikykti 5 sekundes, tada vėl atsigulk. Pratimą kartok 15 kartų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kai lovoje ištinka netyčiukas... arba ką būtina žinoti apie ekstra tabletes

Yra daugybę diskusijų ir klausimų, kokias kontraceptines priemones reikėtų naudoti ir kokią įtaką jos daro moterų organizmui.

Vaida Kurpienė: kokia duona tinka toms, kurios rūpinasi savo figūra

Skani, kokybiška, subalansuota sudėtimi išsiskirianti duona – tinkama sveikuoliško mitybos raciono dalis, įsitikinusi Vaida Kurpienė.

Slapti dalykai, kurie gerokai patampo tavo nervus

Galbūt nustebsi sužinojusi, kas tave verčia kramtyti kruopščiai nudailintus nagus. Atskleidžiame slaptąsias streso priežastis ir siūlome būdus susigrąžinti prarastą gerą nuotaiką.

Kokią miego pozą rinktis, jei rytais jauti nugaros skausmus

Jei ryte atsikėlusi jauti nugaros skausmus, tai ženklas, kad miegi netinkama poza. Žinome, kontroliuoti savęs miego metu praktiškai neįmanoma - net jei užmigsi ant nugaros, greičiausiai atsibusi miegodama ant pilvo ar taip, kaip esi įpratusi. Tačiau labiausiai tavo nugarai kenkiančias pozas gali šiek tiek patobulinti!

Atviras pasakojimas: ką iš tiesų reiškia sirgti depresija

Būna ir taip – ieškai ligų savo fiziniame kūne, o serga, pasirodo, tai siela! Labai atviras pasakojimas apie būseną sergant depresija.

Apgaulingi Alzheimerio simptomai: kaip atskirti ankstyvuosius ligos požymius

Nors Alzheimerio liga būdinga vyresnio amžiaus žmonėms, tačiau pastaruoju metu ji vis jaunėja. Žmonės simptomus pradeda jausti ir nuo 40 metų.

Idealiai riestas: 7 pratimai, kuriuos rekomenduoja gražiausio Instagram užpakaliuko savininkė

Jen Selter - tikrų tikriausia Instagramo žvaigždė, tituluojama gražiausio užpakaliuko savininke! Patikėk, tokios linijos - anaiptol ne gamtos dovana, o nuolatinis darbas sporto salėje. Gal ir gerai, m? Juk jeigu gali Jen, vadinasi galim ir mes!

Penki svarbūs simptomai, kuriuos išduoda tavo krūtys

Nenumok ranka, jei pastebėjai pakitimus krūtinės srityje. Tai gali būti pirmieji simptomai, kad metas susirūpinti savo sveikata ir kreiptis į specialistus.

7 atvejai, kuomet negalima užsiimti seksu

Reguliarus seksualinis gyvenimas teigiamai veikia tiek fizinę, tiek emocinę tavo savijautą. Kaip sakoma viename anekdote: „Du kartai per savaitę - sveikatai, visi kiti - tavo malonumui“. Tačiau kai kuriais atvejais patartina susilaikyti.