NUOTRAUKŲ PRIEŠAS PAGURKLIS: kaip jo atsikratyti be plastinių operacijų

Greičiausiai ir tu turi nuotrauką ar kelias, kuriose viskas būtų tobula, jei ne tas dvigubas pagurklis... Žinoma, žmonėms kurie turi didesnio antsvorio, dviguba pasmakrė sumažėja arba visai išnyksta numetus papildomus kilgramus. O ką daryti, jei pagurklis atsirado ne dėl suapvalėjusių formų?
© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Štai keli pratimai, kurie padės dailinti veido formą ir sumažinti pagurklį:

1. Atsigulk ant nugaros. Įsitikink, kad tavo kojos ir rankos sudėtos tiesiai. Žiūrėk į lubas. Lėtai kelk galvą, smakrą glausdama prie krūtinės. Suskaičiuok iki penkių ir atsipalaiduok.

Padarykite 5 sekundžių pertrauką ir pakartok. Pratimą atlik 20-25 kartus kasdien.

3. Atsisėsk visiškai ištiesusi stuburą. Atlošk galvą taip, kad žiūrėtum į lubas. Ranka lengvai įtempk kaklo odą. Suspaudusi lūpas atkišk smakrą. Sustink 5 sekundėms, atsipalaiduok. Kartok 20-25 kartus kasdien.

4. Atsigulk ant nugaros. Kojas laikyk tiesiai, o rankas - ant šlaunų. Kelk apatinę galvos dalį taip, kad smakras atsidurtų aukščiausiame taške. Sustink kelioms sekundėms ir lėtai atsipalaiduok. Kartok 25 kartus.

5. Atsisėsk prieš veidrodį. Plačiai atverk burną. Lėtai lenk galvą atgal ir apatine lūpa visiškai uždenk viršutinę. Suskaičiuok iki penkių ir atleisk. Kartok 10 kartų.

6. Atsisėsk tiesiai. Atversk galvą taip, kad žiūrėtum į lubas. Kiek įmanoma plačiau prasižiok, paskui užsičiaupk. Stenkis įtempti apatinius smakro raumenis. Kartok be sustojimo 10-15 kartų, po to atsipalaiduok.

7. Atsisėskite tiesiai. Atlenkite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Pradėkite perdėtai kramtyti. Kramtykite 10-15 sekundžių, po to atsipalaiduokite.

8. Uždėk delnus ant kaktos. Dabar bandyk stumti galvą tuo pačiu metu ją stabdydama rankomis. Pajusi, kaip įsitempia kaklo ir smakro raumenys. Kartok 10 kartų kasdien.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją