NUOTRAUKŲ PRIEŠAS PAGURKLIS: kaip jo atsikratyti be plastinių operacijų

Greičiausiai ir tu turi nuotrauką ar kelias, kuriose viskas būtų tobula, jei ne tas dvigubas pagurklis... Žinoma, žmonėms kurie turi didesnio antsvorio, dviguba pasmakrė sumažėja arba visai išnyksta numetus papildomus kilgramus. O ką daryti, jei pagurklis atsirado ne dėl suapvalėjusių formų?
© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Štai keli pratimai, kurie padės dailinti veido formą ir sumažinti pagurklį:

1. Atsigulk ant nugaros. Įsitikink, kad tavo kojos ir rankos sudėtos tiesiai. Žiūrėk į lubas. Lėtai kelk galvą, smakrą glausdama prie krūtinės. Suskaičiuok iki penkių ir atsipalaiduok.

Padarykite 5 sekundžių pertrauką ir pakartok. Pratimą atlik 20-25 kartus kasdien.

3. Atsisėsk visiškai ištiesusi stuburą. Atlošk galvą taip, kad žiūrėtum į lubas. Ranka lengvai įtempk kaklo odą. Suspaudusi lūpas atkišk smakrą. Sustink 5 sekundėms, atsipalaiduok. Kartok 20-25 kartus kasdien.

4. Atsigulk ant nugaros. Kojas laikyk tiesiai, o rankas - ant šlaunų. Kelk apatinę galvos dalį taip, kad smakras atsidurtų aukščiausiame taške. Sustink kelioms sekundėms ir lėtai atsipalaiduok. Kartok 25 kartus.

5. Atsisėsk prieš veidrodį. Plačiai atverk burną. Lėtai lenk galvą atgal ir apatine lūpa visiškai uždenk viršutinę. Suskaičiuok iki penkių ir atleisk. Kartok 10 kartų.

6. Atsisėsk tiesiai. Atversk galvą taip, kad žiūrėtum į lubas. Kiek įmanoma plačiau prasižiok, paskui užsičiaupk. Stenkis įtempti apatinius smakro raumenis. Kartok be sustojimo 10-15 kartų, po to atsipalaiduok.

7. Atsisėskite tiesiai. Atlenkite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Pradėkite perdėtai kramtyti. Kramtykite 10-15 sekundžių, po to atsipalaiduokite.

8. Uždėk delnus ant kaktos. Dabar bandyk stumti galvą tuo pačiu metu ją stabdydama rankomis. Pajusi, kaip įsitempia kaklo ir smakro raumenys. Kartok 10 kartų kasdien.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kokią miego pozą rinktis, jei rytais jauti nugaros skausmus

Jei ryte atsikėlusi jauti nugaros skausmus, tai ženklas, kad miegi netinkama poza. Žinome, kontroliuoti savęs miego metu praktiškai neįmanoma - net jei užmigsi ant nugaros, greičiausiai atsibusi miegodama ant pilvo ar taip, kaip esi įpratusi. Tačiau labiausiai tavo nugarai kenkiančias pozas gali šiek tiek patobulinti!

Atviras pasakojimas: ką iš tiesų reiškia sirgti depresija

Būna ir taip – ieškai ligų savo fiziniame kūne, o serga, pasirodo, tai siela! Labai atviras pasakojimas apie būseną sergant depresija.

Apgaulingi Alzheimerio simptomai: kaip atskirti ankstyvuosius ligos požymius

Nors Alzheimerio liga būdinga vyresnio amžiaus žmonėms, tačiau pastaruoju metu ji vis jaunėja. Žmonės simptomus pradeda jausti ir nuo 40 metų.

Idealiai riestas: 7 pratimai, kuriuos rekomenduoja gražiausio Instagram užpakaliuko savininkė

Jen Selter - tikrų tikriausia Instagramo žvaigždė, tituluojama gražiausio užpakaliuko savininke! Patikėk, tokios linijos - anaiptol ne gamtos dovana, o nuolatinis darbas sporto salėje. Gal ir gerai, m? Juk jeigu gali Jen, vadinasi galim ir mes!

Penki svarbūs simptomai, kuriuos išduoda tavo krūtys

Nenumok ranka, jei pastebėjai pakitimus krūtinės srityje. Tai gali būti pirmieji simptomai, kad metas susirūpinti savo sveikata ir kreiptis į specialistus.

7 atvejai, kuomet negalima užsiimti seksu

Reguliarus seksualinis gyvenimas teigiamai veikia tiek fizinę, tiek emocinę tavo savijautą. Kaip sakoma viename anekdote: „Du kartai per savaitę - sveikatai, visi kiti - tavo malonumui“. Tačiau kai kuriais atvejais patartina susilaikyti.

6 požymiai, kad turi nedelsiant kreiptis į ginekologą

Visos puikiai žinome, kad pas ginekologą profilaktinei apžiūrai reikėtų apsilankyti bent kartą per metus. Tačiau tai tikrai ne tas vizitas, kurio laukiame nekantraudamos. Matyt dėl to ir esant rimtesnėms problemoms atidėliojame tiek, kiek tik įmanoma. O veltui! Kai kurių simptomų ignoruoti tiesiog nevalia.

Kodėl kai kurioms poroms patartina miegoti atskirose lovose (1)

Kuomet viena mūsų kolegė papasakojo, kad abu su vyru turi atskirus miegamuosius, visos net išsižiojome iš nuostabos. Prisipažinsime, pirmiausia pagalvojome apie pašlijusius santykius ir gresiančias skyrybas, o kolegei iš to pasijuokus susimąstėme - iš tiesų, kodėl būtina miegoti kartu, jei atskirai išsimiegotume kur kas geriau?

5 skausmingi organizmo signalai, kurių geriau neignoruoti

Kai kurie tariamai nekalti požymiai gali būti ženklas, jog tavęs tyko rimta liga. Įdėmiai perskaityk šį straipsnį, kad laiku spėtum užkirsti jai kelią.